*

2009-06-02
15:57:42

Oj oj....vad händer??

Drama på hög nivå på Hammarö!

När jag åkte hem från jobbet blev jag omkörd av en polisbil i hög fart
och sirenerna på för fullt...bara att åka åt sidan!

Sen när jag svänger av nära mig då står det fullt med polisbilar
ambulanser och brandbilar!
Säkert åtta polisbilar, tre ambulanser och tre brandbilar.

Jag får inte köra hem...det blev till att backa och vända
åka in en annan väg och smita över en gångbana...Förlåt!
Men jag hade inget val!

Min första tanke var att det hänt nåt hemskt på skolan
men det verkade vara i huset mitt emot
vet ej än vad som hänt får kolla de lokala nyheterna ikväll!

Nu ska jag städa vidare...har torkat pollen till förbannelse!



PS Det var en balkongbrand som orsakade detta stora pådrag! DS

 

Kommentarer:
#1: Sickan

Hoppas det inte är nåt alldeles katastrofalt som hänt!

Och den där jäkla pollenet (eller hur det stavas :P )kan man torka till förbannelse!

Ha det gött!

kram!

2009-06-02 @ 17:34:44
#2: Sickan

Nej egentligen kan man inte bli frisk från Celiaki!



Läkarna har aldrig sett nån som haft så svår celiaki som mellan A helt plötsligt blivit fri från det.



En bidragande orsak att hon blivit av med det kunde vara att vi varit så strikta med hennes diet i alla år.

Hon föddes ju med detta och blev sjuk när hon var 4 månader.

Men det är ju skönt att under kan ske!

Kram

2009-06-02 @ 18:51:18
#3: Gunvor

Ojojoj..otäckt när man inte vet vad det är som händer!Men nåt lär det ju vara när det var så stort pådrag.

Ja nu är det slut på sommarvädret! Jag har jobbat som en galning i två dagar med trädgårdsarbete. Ändå har jag inte hunnit så i landet. Jag tänkte hinna innan regnet kom.Men det vete katten om jag hinner..det skulle regna redan i morgon. Måste iväg o köpa fröer i morgon. Vilken tur du har som klarar dej undan dessa bestyr.Fast det är ju lite kul också när det börjar växa.

Ha det gött Ninni!Kramen!

2009-06-02 @ 20:01:46
#4: marie

vad otäckt....hoppas att du får reda på vad som hänt nära dej.

man blir rädd och orolig när man möts av sånt....

2009-06-02 @ 20:39:31

usch, det är läskigt med dylika pådrag. Hoppas det gick bra!

2009-06-02 @ 22:44:55
#6: Junitjej

Oj då!! Hoppas inte balkongbranden gjorde en alltför stor skada.

2009-06-03 @ 06:37:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: