*

2009-06-30
08:12:44

Ännu en dag närmre

Ja igår kväll var det varm&skönt på balkongen
endast 39 grader..haha
Men det blåste faktiskt lite grann
och bakom parasollet var det skönt.

Men på jobbet kommer det vara varmt
och min kollega gillar inte det här!

Ja nu har jag och sonen gjort upp lite planer
körkortet ska fixas innan 24 aug
annars måste han skriva om teorin...jävla regler dom har, morr
snacka om press...ja och pengautsugning.

Nog för jag tycker vi ska ha bra bilförare,
men nu är det ju rent hysteriskt och DYRT!

Ha nu en fin dag!


Kommentarer:

Hysteriskt dyrt är ett väldigt lämpligt uttryck Ninni..hoppas det löser sig snabbt nu..för att göra om teorin är ingen "hit"..

2009-06-30 @ 09:22:59
#2: marie

ja de vet var de ska sina hysteriska priser, för körkort vill ju alla ha.

och ungdommarna har kanske inte så mycket, då får vi föräldrar ställa upp med plånboken....

2009-06-30 @ 10:14:08
#3: Znogge

Här är vi också illa på det för sonens körkortstillstånd går snart ut och då måste vi gå handledarkurs för honom med. Nej...



Hoppas det löser sig för er del!



Kram!

2009-06-30 @ 10:49:26
#4: Bjorne

Ja det är mycket regler och paragrafer men går nog bra nästa gång,håller tummarna,nu ropar Randi så jag får ge mig,kram.

2009-06-30 @ 11:16:41
#5: Eva

Ja du, nu är det verkligen VARMT! Puh!

Det är så hett på min balkong så blommorna dör. Och själv orkar jag inte alls sitta där. Luften står liksom stilla. Men som tur är så börjar min semester idag (efter lunch). Ska hämta dottern hos exmaken i eftermiddag. Och i morgon ska vi ta bilen ut till havet. Exakt vart vi åker vet vi inte än. Men bort från stan ska vi! :-)

Kram,

Eva



PS: Lite regn och åska i natt vore faktiskt skönt...

2009-06-30 @ 11:25:35
#6: Nilla

Jag håller med, både om att det ska vara bra bilförare och att det är åt pipsvängen för dyrt att ta körkort. Och sen är de väldigt petiga med privatister.

Det är så himmelskt skönt här nere på Österlen, jag bara njuter. Snart är det din tur också.

Kram

2009-06-30 @ 15:16:22
#7: Ingrid

Nu med de nya reglerna som kommit måste då inte de som kuggas få företräde till ny tid?? vilken jäkla press och som du säger vad det kostar!! Blir ju ännu mer så att inte alla får råd o möjlighet att ta körkort.

2009-06-30 @ 20:05:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: