*

2009-07-30
09:47:38

Oj redan torsdag!
Ja då var det bara ett par dar kvar tills vi åker igen!

Packa måste jag göra också, trist!
Men det är ju snabbt gjort!

Necessärerna är inte uppackade sen sist
får väl kolla att allt finns med som jag behöver.

Igår var vi som sagt i Sunne
jisses va folk det var där!

Sonen åkte runt på gatorna
och kände på staden!

Sen käkade vi lunch på en pizzeria
inte världens goaste pizzor men dom gick ner
ja ingen orkade hela, vi kunde nöjt oss med att köpa två!

Sen letade vi upp var Vägverket låg.

Sen åkte vi hem, for vägen över Mårbacka
det är vackert i Sunne
tog lite bilder från bilfönstret
men dom har jag inte laddat ner ännu!

Idag ska vi ut till min andra syster, vi ska
till deras stuga och äta lunch
synd vädret är så där hoppas vi slipper regn!
Så ska vi fira svågern som fyllt år!


Kommentarer:
#1: Nettan

Fullt ös hela tiden !



Ha en bra torsdag !



kramiz

2009-07-30 @ 10:11:34
#2: Helena

Japp...det är filmen om hunden.

Hoppas att dagen blir mysig trots att vädret inte är det bästa.

Kram vännen!

2009-07-30 @ 10:30:05

Jag är så tacksam för alla röster ....ligger ganska bra till tror jag... Dom 30 bilderna som fått flest poäng går vidare till en jury... Där har jag säkert ingen chans men det skulle vara kul att komma dit i alla fall...

Så du far rut på vägarna också...dte har jag gjort dom senaste dagarna med... Vi får vinka om vi ses därute...hihi.

Kram på dig

Margaretha

2009-07-30 @ 10:46:46
#4: IKA

Här finns det sannerligen inga vilodagar fniss

Kul att ni har att göra och eftersom ni triva i detta tempo så är ju allt frid och fröjd :)



Kör försiktigt och skicka ett grattis till svåger från mig, vilket ju i och för sig inte säger honom mycket hihi



Kram!

2009-07-30 @ 10:59:49

Det är bra med syrror...jag ska just träffa min..hoppas du får en härlig dag..så ses vi kanske till kvällen..kram på sig..

2009-07-30 @ 11:57:05
#6: Mumin

Jisses va du far runt:)) Vart ska ni åka nu då? Det har jag missat totalt. Ha det gott! Kram Mumin

2009-07-30 @ 14:49:27

det är så vackert i Värmland,

Är det bättre att få tider för uppkörning i Sunne ?

Min 16 åring ska ju börja övningsköra nu!

ååå packa guuu va kul finns det plats för mej å Nellie med;O)

2009-07-30 @ 15:31:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: