*

2009-01-23
06:49:48

Yes yes...fredag!
Mmmmmm va skönt, den här veckan har varit lååång! Ja så känns det ibland......gott igår kom maken hem. Vi tittade på Antikrundan jag gillar det programmet.

Idag är planeringen att vi ska gå och träna i eftermiddag...vi får väl se om vi håller löftet..haha!

Sen är det ju Lets Dance i kväll...idag tror jag Vicki åker...har alltid gillat den tjejen, men nu tycker jag bara hon är otrevlig och plump.

Haha fnissar när jag ser bilden från mitt/vårt hem....får ta nya bilder och lägga upp, inte blanda sååå många på ett collage!

Men va kul det är att sitta och trixa i Picasa, ha rinte kommit underfund med alla grejer än..men för varje gång lär man sig mer och mer.
Skulle tro att Photoshop har mycket mycket mer finesser.....men det här duger gott åt mig så länge.

Ska försöka få min son att göra headrar åt mig eller lära mig hur man gör.

OJ nu kommer barnen redan...suck tio minuter för tidigt!!

Sorry...du har rätt Kattis, visst heter hon Kitty..haha

Kommentarer:
#1: Jen

Hej, Hammarö är fint där har jag varit för massa år sen. Kram

2009-01-23 @ 09:23:29
#2: Mumin

Ja usch den jäkla sopan vill jag också ska åka ut. Tycker hon är riktigt otrevlig. Ha det skönt med mannen ikväll! Kram Mumin

2009-01-23 @ 10:21:52
#3: anneli

Håller med dig...hon har inte en personlighet som passar in i det här sammanhanget...men programmet är verkligen bra underhållning. Ser fram emot Bagge i en Jive...Candyman!! Wow! Javisst är det kula leka i Picasa. Har heller inte kommit på allt...men det är väl det som är tjusningen. Photoshop blir nästa steg :)

2009-01-23 @ 11:17:43
#4: Kattis

Vicky?? Kitty kanske.....eller.

JApp, det blir Let´s Dance och maken jobbar så jag får njuta av tv själv.

Ha en skön dag!

KRAM

2009-01-23 @ 13:27:14
#5: Kattis

Hihi, usch jag har för mycket koll och måste alltid berätta det....hihi

Ett ganska trist drag! ;D

Oj, här börjar det bli snörvligt.

Kram

2009-01-23 @ 14:36:47
#6: My

Kitty ja, vilken tjej! Hon hade svar på tal iallafall...Men jag ska inte se det, gillar inte programmet. Hoppas din arbetsdag varit bra och lugn och barnen varit snälla, kram

2009-01-23 @ 14:37:54
#7: Ninna

Skönt med fredag.



När man är väldigt engagerad och ivrigt fokuserad på det man håller på med, ja då vill man inte bli avbruten i förtid.

2009-01-23 @ 18:39:41
#8: Mia

Då har man kikat på Lets Dance.. och ja, jag tror oxå att Kitty åker.. hoppas att Fredagkvällen varit bra..

Kramisar

2009-01-23 @ 22:20:02
#9: Kersti

Kom ni iväg på träning? jag var på träning först och sedan sen lunch med några vänner ute på Djurgården och vårt stamställer Blå Porten. Gott och trevligt.

jag skulle också bra gärna vilja veta hur man fixar en ny header. Jag tror att det beror lite på vilken stilmall man har hur man ska göra em njag vet inte säkert.

2009-01-24 @ 17:33:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: