*

2009-01-05
16:04:41

Oj va tiden rasslar...
Fort fort går klockan, ja den går fortare när jag bara slöar! Har läst, kollat lite på TV, slumrat lite, gött! Men sen får jag lite dåligt samvete, nu har jag plockat lite och städat toaletterna. Mina kolleger kommer ju på onsdag det får ju inte vara allt för skitigt här...haha

Jo då fastighetsskötaren har varit här han kittade runt toan i badrummet och så min...nu kanske vi slipper läckage och dålig lukt.

Pannkakor har jag stekt också...men jag får lite magknip av det, men det är gott.

Ska väl laga lite god middag ikväll, för som sagt i morrn är ju inte Anders hemma så vi får passa på att mysa till det för sista gången den här ledigheten.

Hoppas ni har det bra denna helt vanliga måndag!!                    


Kommentarer:
#1: Anna

Ja men du...städa nu på..det är nyttigt att ha gäster ibland..för man får det lite extra städat omkring sig liksom..Mmmm det gäller att mysa ordentligt nu...ta ut det sista..kanske lite vin till kvällen Ninni..mmm det blir det.

2009-01-05 @ 16:11:45
#2: My

Då får ni ha en mysig kväll ni oxå, det ska vi! ;)

2009-01-05 @ 16:42:52
#3: soffie

här ska vi kolla in film å laga lite gott nu är det snart slut på all ledighet,försökte komma i säng tidigare igår men å vad svårt det va,

ha en toppenkväll

2009-01-05 @ 16:57:36
#4: Maria

Åh, vad gott med pannkakor :-) Det måste vi göra nåndag..

Här har vi umgåtts med bonussonen och städat lite..

Ha en skön kväll !

Kram Maria

2009-01-05 @ 17:05:25
#5: Helena

Vi köpte vår spis på ett ställe som heter Boom och de hade även sådana man ställer på golvet.

Vi betalade runt 3000 kr och det kostade även de som stod på golvet.

Kika runt lite så kanske du hittar en sån du vill ha till ett bra pris ändå.

Ha en mysig kväll vännen!

Kram

2009-01-05 @ 17:08:43
#6: Lena

Skönt när man fått gått över hemmet och kan njuta av att det är rent!



Pannkakor, fina saker det :) Här blev det pasta & köttärsås. Gött med lite vanlig vardagsmat efter helgerna :)



Ha en trevlig kväll!

kram

2009-01-05 @ 17:15:13
#7: Annica

Här blev det panerad torsk och potatis. Gott som sjutton. Och ingen direkt ansträgning från min sida för att det ska bli klart heller. Jag har ju min nya hobby att syssla med! ;-)

Texterna har jag fått från trevliga bloggare som velat dela med sig. Så då måste jag ju också dela med mig!

Ikväll blir det inte så mycket mys. Stefan ska på hockey. Så jag har soffan för mig själv. Men nu ska jag fånga in sonen som lever rövare och titta på Bolibompa med honom.

Ha en mysig kväll nu!

KRAM!

2009-01-05 @ 17:34:55
#8: Helena

Helt vanlig måndag? Trettondagsafton är det väl.

Vi åt en god middag med ett glas öl till. Nu ska vi bara mysa maken och jag. Han har jobbat men jag har passat på att städa och tvätta.

Kallt har vi också haft, Det var -8 när jag vaknade och -4,5 mitt på dagen. Det är kallt här nere.

Ha en fin kväll.

2009-01-05 @ 17:54:20
#9: Sickan

Ha en skön kväll.

Jag ligger i soffan och varvar nyponsoppa med grädde med vin :P



Nej nu skämtar jag,jag drack lite vin till kycklingvingarna jag åt nyss.



Men innan idag har jag levt på nyponsoppa,det är så gott när man är krasslig.

Konstigt nog är jag inte så förtjust i det annars!



Kram och ha det mysigt!

2009-01-05 @ 18:28:43
#10: Junitjej

SÅ sugen jag blev på pannkakor nu.

Fin bakgrund du har skaffat!!

2009-01-05 @ 20:44:59
#11: Mia

här har det varit en lite kallare Måndag än vanligt, annars bra.. Lite slö.. ha ha.. Försöker få barnen att vända lie på dygnet, då de börjar skolan på Torsdag.. Inte det lättaste.. Kramisar

2009-01-05 @ 22:17:11
#12: Blondiie

tack va skoj du sa grattis=)

det är INTE vanlig måndag hahaha....



jobbgt dock nä man vart ledig känge å måste börja vända dygnet igen=)

2009-01-05 @ 22:46:13
#13: Annika

Skönt att han dök upp till slut!!! Så gott det lät med pannkakor... här hemma blev det något så simpelt som makaroner o korv. Mamí var inte på humör för matlagning helt enkelt ;-D



Trevlig Tisdag!!

2009-01-06 @ 00:40:01
#14: maria

Ja, så sa sonen när vi berättade att vi skulle till kompisar på lite "party" på kvällen: "men det är ju bara måndag...." Ja vilka föräldrar, parta på en måndag! Kram maria

2009-01-06 @ 09:47:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: