*

2009-02-26
11:25:27

Oj då..

Vaknade att maken var uppe och stökade
ja man kan ju alltid få sig en kopp kaffe
stapplade mig upp..haha
natten var så där hade skitont i huvudet.

Fortfarande feber när jag la mig igår kväll
men i morse hade jag bara 36,7...jippi!
Men efter Anders åkt till jobbet kröp jag ner igen
Mmmm somnade gott och vaknade vid elva..oj då.

Är fortfarande fruktansvärt trött, men det är
väl så det är...men håll nu tummarna för att febern
ska hålla sig borta!!!

Ja att Viktoria&Daniel är nyförlovade
är väl ingen nyhet
men jag har funderat på varför iallsindar
det har tagit sån tid..dom har varit tillsammans
i sju år!! Stackarna nu ska dom vänta med att gifta sig
tills nästa år då är väl Viktoria på sitt 33:e år.

Och barn vill dom väl ha...tänk om hon inte kan få några
vad gör dom då??

Jaja den som lever får se!

Ha en goooo dag



En liten bild från i helgen jag vet att dom inte vill ha sina
barn på nätet men här ser man inte vilka dom är!

Vilka godingar, den lilla är ganska precis ett år
och pratar jättemycket.
Ja och den stora som är 2,5 pratar oavbrutet..haha



Kommentarer:
#1: Nettan

Krya på dig tjejen !



kram

2009-02-26 @ 11:40:18
#2: Znogge

Skönt att febern är borta!



jag kan inte heller förstå varför de ska vänta! Varför inte slå till med ett bröllop redan i sommar eller ett tjusigt vinterbröllop!

2009-02-26 @ 11:50:19
#3: anneli

Du, nu är jag igång igen...förkylning..näsan rinner som en kran och geggig i ögonen...ingen större feber, men känner mig urslig...trögt - men du verkar kanske vara på bättringsvägen - härligt. Gulliga kids du!!

2009-02-26 @ 11:50:40
#4: My

Då är du på bättringsvägen, skönt!

Och vilket tjöt det är i media om förlovningen, låt dem va ifred...och barn ja det får de säkert, men det lär bli svårare ju äldre de blir.

Söting på bild, fast man bara ser en liten bit :)

2009-02-26 @ 13:22:47
#5: Pialotta

Så gott att du kunde somna om.. Idag var jag uppe vid 7.30.. nu är det så att jag är en nattmänniska och brukar inte stappla in till sängen då den kallar, förrän vid 1.00 så där, men varit så himla trött några dagar nu. Sängen har kallat på mig betydligt tidigare och det märks på uppvaknandet.

Här är det en grådag med lite sting av den där solen att försöka komma fram, men det blir inget..

Barnen tycker jag man kan skugga eller som du vända bak o fram eller justera på något annat vis.. de ska inte behöva studsa runt.. man vet aldrig var de hamnar..

ha de gott o krya på dig.. kram

2009-02-26 @ 14:00:08
#6: Anonym

Detär jutur att febern är borta ska se attdu snart är på benen igen

Mysigt med barnbarn det har jag inga.

kram Tingeling

2009-02-26 @ 14:59:30
#7: Alexandra

Hoppas att du blir bättre snart, krya på dig!



Kram

2009-02-26 @ 17:14:27
#8: soffie

nu vänder det hoppas jag så du baknar imorrn å är helt frisk,

vad långvarigt det blir ibland,

jobbigt,

härlig bild på barnen,

krya på dej nu å du vilket väder vi har haft på e.m,

kram

2009-02-26 @ 17:17:03

Jag håller tummarna för att du skall bli helt frisk till helgen !!!

Tack för tipset om kattvattnet... Detta hade jag ingen aning om men jag har genast testat...Vet inte riktigt om det funkar för jag har ju jobbat så jag har inte kunnat kolla henne så mycket men jag hoppa sat det hjälper lite...

Kram

Margaretha

2009-02-26 @ 19:01:21
#10: Anne-Lie

Vad skönt att det går åt rätt håll med flunsan.

Du är säkert på topp snart.

Ha en skön kväll

Kram Anne-Lie

2009-02-26 @ 19:33:20
#11: Annica

Hm.. Inga vårtecken... Jag behöver dem! ;-)

Det har faktiskt blivit lite bättre idag. Har bara vilat. Maken har passat upp på mig. Och för en gång skull så har jag kunnat njuta av det. Fick tom energi på eftermiddan och makade kladdkakemuffins med sonen! Supergott! Skicka ner några åt dig. Du behöver nog lite extra energi efter denna jäkla influensa!

KRAM!!!!

2009-02-26 @ 19:46:43
#12: Kersti

Jag har haft lite svårt att hinna med att titta in till er alla. Förstår att du varit sjuk men nu på bättringsvägen. det verkar vara en hel del argsinta förkylningar i omlopp. Håller tummarna för att du snart är på benen. Kram

2009-02-26 @ 20:00:44
#13: marie

skönt att det vänder för dej nu....

nu är det bara att hoppas att helgen, blir fylld med sol.....

2009-02-26 @ 21:41:48

Skönt att du börjar bli bättre, det är jag som gjort teckningen..

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

2009-02-26 @ 22:12:47
#15: Madeleine

Lämnar ett litet avtryck!!

2009-03-03 @ 20:28:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: