*

2009-02-27
08:45:26

Fredag...

Ohh den härliga fredan är här
men jag ropar inte jippi idag.
Ja man ska ju inte ropa Hej förrän man är över bäcken
sämre igen...suck!
Idag var det hög morgontemp fick tag på en läkare som tur var.
"Min" Vårdcentral var stängd idag.

Ja vi får väl se vad han säger om det är nödslakt direkt!

Ett sak som är positiv med det hela..jag har gått ner i vikt.
orkar inte äta speciellt mycket.

Nu ska jag försöka blåsa håret torrt
hjälp va jobbigt.
Klockan kvart i tio ska jag vara på VC och ta prover.

Återkommer senare om läget!



Ja då har jag varit hos doktorn
126 i sänka förhöjda vita blodkroppar.
Men han har även tagit ett influensa prov
det får jag svar på i eftermiddag.
är det influensa så blir det nog ingen antibiotika.

Nu ska jag VILA


Kommentarer:
#1: anneli

näjmen skit också! Ja det är inget vidare med sjukstuga du...jag är dyngförkyld, men inte så mycket feber. Men näsan och ögon rinner och nyser så jag blir helt slut av det...lycka till med proverna!

2009-02-27 @ 08:53:23
#2: anneli

näjmen skit också! Ja det är inget vidare med sjukstuga du...jag är dyngförkyld, men inte så mycket feber. Men näsan och ögon rinner och nyser så jag blir helt slut av det...lycka till med proverna!

2009-02-27 @ 08:53:27
#3: Nettan

Lycka till !



kram

2009-02-27 @ 09:11:01
#4: Mumin

Nämen va synd om dig....men dem här bacilluskerna är för bedrövliga som härjar just nu. Ena dagen är man bra och andra dagen mår man som ett ruttet lingon. Krya på dig! Kram vännen! Mumin

2009-02-27 @ 10:01:47
#5: IKA

Vad bra att du ska uppsöka läkare idag vännen!

Håller tumme för dig. Nödslakt..pytt. Du är för rolig du..antar att det är febern som får dig att yra



Stor kram

2009-02-27 @ 10:26:19
#6: Gunvor

Det låter inge vidare. Jobbigt när det går upp o ner hela tiden. Kroppen hinner aldrig ta igen sig. Vi hoppas att det inte är virus utan att du kan få meducin mot eländet! Håller tummarna! Kram o Krya på dej!

2009-02-27 @ 11:38:04
#7: Mia

Krya på dig.. Jobbigt att vara sjukk, tr så förbenat på en..



Kramis

2009-02-27 @ 12:32:49
#8: Mumin

126 i sänka!! Herregud så mycket. Nä det får bli penicillin det hör ju jag. Stackars dig....nu får du vila ordentligt och bli uppassad i helgen. Kryapådigkramar från Mumin

2009-02-27 @ 14:21:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: