*

2009-12-18
08:04:39

Skönt med fredag!
Fast det vore ju mysigare om maken vore hemma!

Men jag ska mysa i min ensamhet
känner mig faktiskt lite småhängig
är lite småförkyld..bläk!

Men inte sängliggandesdålig..nåå jag piggar nog på mig.
Köpte en röd fin sammetsklänning igår
provade den inte, orkade inte.

Men jag gjorde det igår kväll och den var inte
snygg på...såg ut som jag var gravid..haha.

Jaha bara att ge sig ut igen..suck!!



Det här tackkortet skickade jag med i julkorten iår.
Så nu tackar jag er alla som gav mig massor med fina grattishälsningar!

Ha en fin fredag...kram på er




Kommentarer:
#1: Ingrid

En glad nöjd Ninni det syns, fin bild!! Ja inte är det lätt hitta nåt om man redan har en bild i skallen hur det ska se ut... Av någon konstig anledning ser det ofta annurlunda ut när man väl får på sig det..

2009-12-18 @ 08:48:09
#2: Znogge

Otur med klänningen men du hittar säkert något annat fint!



Kram!

2009-12-18 @ 15:18:01
#3: my

Min är inte heller hemma, lite småtrist...

Och fint tackkort!

2009-12-18 @ 17:18:50

Åh men du..himmel så glada folk ska bli när dom får det smajlet serverat till julbordet..



Aha..mannen är inte hemma..too bad.. ja men du får väl överleva på nåt sätt..ta ett glas vin..det piggar upp..

2009-12-18 @ 17:56:28
#5: Mumin

Ha ha du kanske är gravid??? Sara var ju 80.....Kram ha en skön kväll!

2009-12-18 @ 18:00:10
#6: marie

hoppas att det inte är en förkylning på gång.

jobbigt med klänningen.

2009-12-18 @ 19:12:16
#7: Gunvor

Du har väl kollat på bönderna? Kul att det blev kärlek för nästan alla den här gången. Hälsingebönderna gick det inte så bra för.



Men inte ska du väl bli sjuker nu i juletid.Det går väl inte för sej.Det är nog mest längtan efter lilla gubben.

Du är väl inte gravid? Nähä! Man bör nog prova i affären ändå, fast det blir annorlunda när man kommer hem och provar plagget med skor o så. Det ser sällan bra ut i provhytten med sitt hemska ljus.

Hoppas din kväll varit lugn o skön. Kramkram på dej!

2009-12-18 @ 21:11:58
#8: Bjorne

Du är bara så vacker.

2009-12-23 @ 21:39:26
#9: Bjorne

Hej skriver lite längre ner så kanske ingen läser mer än du,hoppas du piggnar till och själv har jag haft det lite jobbigt,svärfar ramlade och bröt nacken,låg och led men dog dan före dan före julafton,svärmor är i USA och inte kul att ringa och berätta vad som hänt och min ena son 20 år var och tog bort 2 fula fläckar, den ena på låret var en elakartad hudcancertumör men idag har han varit på hudkliniken och det behövs ingen strålning heller cellgifter så det räcker med återbesök varje halvår så nu är jag glad igen,blir ännu gladare när du piggnat till,kram-

2009-12-29 @ 20:53:23
#10: bjorne

Var så länge sedan du hade en bild på dig själv så var tvungen att gå tillbaka och kolla,go,glad o vacker är du,men det är en hemlis.

2010-02-12 @ 21:26:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: