*

2009-08-27
15:09:28

Tack!
Alla goa bloggvänner för goa ord....klart jag hänger kvar när ni är såå gulliga!

Har varit en bra dag idag..inskolningarna fick säga hej då till sina mammor en stund idag...treåringen sa nej först men efter en stund gick han med på att mamma skulle gå! Gick jättebra och han leker för fullt.

Den lilla gullungen var mamming idag men när vi sa hej då pep hon lite sen hade hon glömt mamma...hon åt frukt och lekte för fullt ute....ja lekte och lekte, hon gungade och hade kul!

I morrn blir det en längre stund....det känns så skönt när det går bra. Dom "gamla" barnen tycker att det är jobbigt med alla nya dom känner sig nog lite åsidosatta men vi försöker verkligen att se dom också ge en kram då&då!

Hjälp va trött jag är sov kanske fyra timmar i natt...kunde inte somna...låg och funderade en massa måste göra det måste göra det osv!

Jag åkte tidigt till jobbet i morse så jag hann förbereda dagens lunch och även morgondagens....effektiv eller hur!

Men det kommer vi att vara glada över i morgon, med tre nya inskolningar och två nyinskolade så är tiden knapp.
Ja och så alla de andra förstås!

Åkte till apoteket idag och beställde handsprit vi använder ju det dagligen men nu köper ju folk helt hysteriskt, så det är slut överalllt!

Ikväll kommer maken hem och i morrn är det fredag...va skönt!



En härlig himlabild som jag tog häromdan!


Kommentarer:
#1: Znogge

Kan tänka mig att det är skönt när inskolningarna är klara och allt återgår till den normala verksamheten!



Kram!

2009-08-27 @ 15:31:54

Kikar in och säger hej...

2009-08-27 @ 15:34:02
#3: maud

klart du måste vara kvar...men du skriver ju varje dag och det fixar inte jag men läser gärna andras bloggar var dag...kramar

2009-08-27 @ 16:51:46
#4: My

Kan tro det blir skönare och lugnare sen när du inte har några "plåster" som hänger dig runt benen sen..:) Hoppas du sover bättre inatt nu då, kramis

2009-08-27 @ 18:36:26
#5: Bjorne

På COOP i Kil hade dom ca 120 flaskor igår,frugan kollade när vi läste om att det var slut på apoteken,tror inte folk vet att dom säljer i vanliga butiker,jag bloggar oxå när jag har tid men förut så blogga jag även när jag skulle sova eller nåt men vi vet var vi har varandra så nu har vi ett lugnare bloggliv,verkar son vi alla har tappat stinget lite,kan nog bli så,imorgon ska jag ha Ella från 7 tiden till kl 16 så det kommer bli kul,vi måste ha våran egen dag när jag är hemma,imorgon kräftskiva på firman med fisketävling innan,kan bli en hård kväll,94 st blir vi,kommer nog bilder på söndag,jättekram.

2009-08-27 @ 19:08:17

Ninni...är du helt galen.. du ska inte ens tänka tanken att sluta...grr o morr..jo men du så är det ju en del slutar andra kommer till..visst saknar man en del mer än andra...så är det ju..men jag tänker mest på att jag bloggar för min egen skull..det gör mig glad..det ger en extra krydda åt livet tycker jag..



Mmm så nice att mannen kommer...

2009-08-27 @ 19:18:25
#7: engelsson

Vad e det engelsson hör..tänker du sluta blogga??? inte väl..hoppas jag i alla fall..lovar o inte försvinna till något eländes facebookS

2009-08-27 @ 19:31:36
#8: Nilla

Åh, vilken vacker himlabild. Känns det bättre nu, när du fått lite feedback.

Tänk att jag också höll på med inskolningar bara för några år sedan, men det känns som en hel evighet. Man gick och log hela tiden mot barn och föräldrar. Och när de gått hem kunde man äntligen slappna av i käkarna hihi

Kramen

2009-08-27 @ 19:48:37

Jorå...jag e nöjd med håret...jättenöjd faktiskt...hehe...

Jasså du tvekar lite med bloggeriet...detvgör jag också... Jag tycker att det tar för mycket tid...,.fast det e ju så skojigt...

Man har fått så god kontakt med en del så det känns inte som man vill lägga av helt....kanske bara inte vara så sktiv ett tag.....

Kram på dig (jag hoppas att du blir kvar....)

Margaretha

2009-08-27 @ 19:57:28
#10: Lena

Det måste vara spännande med inskolningar. Man kan ju aldrig föreställa sig hur det ska gå.

En ros till alla er som jobbar med våra barn under dessa tuffa indragningarna i kommunerna.

//Lena

2009-08-27 @ 20:51:41
#11: marie

jobbigt att inte kunna sova på nätterna, det är farligt att börja fundera på allt som ska göra, allt blir så stort då=)

2009-08-27 @ 20:59:39
#12: Emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E

2009-08-27 @ 22:07:20
#13: mimmi

Vilken underbar bild på himlen du har tagit:)

Självklart skall du inte lägga av med bloggen..Facebokk är ju inte ett dugg roligt..tycker jag:) det är så rörigt där och inte får man samma sorts kontakt där heller:)

ha en fin kväll

2009-08-27 @ 22:47:16
#14: Soffie

skönt att inskolningen gick så bra,

Å guuu vilken vacker bild,

kram å hoppas du får sova bättre inatt!!!

2009-08-27 @ 22:48:03
#15: Gunvor

Åhh vilken vacker himlabild du tagit!! Riktigt häftig!

Skönt om du blir kvar. Man behöver ju inte vara på alerten jämt o ständigt utan man kan ta det när man vill o har tid. Fast det är ju kul att följa dina dagar.

Ha nu en mysig helg med maken!Kram på dej! Snart ska jag till frissan.

2009-08-28 @ 13:02:03
#16: Marina

Vilken häftig bild!!

2009-08-28 @ 15:21:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: