*

2009-08-26
16:46:01

Fortfarande onsdag!

Slutade tidigt idag, kändes skönt! Väl hemma visade det sig att jag var ensam....helt okey det med...har plockat och grejat lite, slängde en ful garderobsblomma.

Jag är nog den enda i världshistorien som lyckats ta död på en sån..haha!


Har pratat med min ena systerdotter i telefon vi ska ha tjejhelg nästa helg i Örebro..jag längtar!

Inskolningarna går bra...i morgon är det första dan som mammorna får gå ifrån en stund...hoppas det går bra.
Jag är lite kluven eftersom jag har två...svårt att klyva sig...hoppas föräldrarna känner att jag gör mitt bästa trots det.

En mamma sa idag (har en färskinskolad ettåring)...NI ÄR UNDERBARA!! Kul att höra.

En av mina äldre barn tre år gammal hade sagt hemma igår..jag älskar BARA Ingegerd...gullunge!

Nu har jag lite blandade känslor igen när det gäller bloggen..verkar som många av mina bloggvänner lagt av. Antar att många är på Facebook men det är ju inte riktigt lika kul!

Ja ja hänger väl i ett tag till......




Fin va??


Kommentarer:
#1: Mumin

Kul att vara populär:) Ja du alla överger den här bloggen.......facebook där är dem ( och jag) .....Kram på dig! Mumin

2009-08-26 @ 17:47:30
#2: Fia

Jag håller med om att det verkar som om flera bloggare har gått över till Facebook. Jag har tittat där ibland, men jag tycker inte att Facebook är särskilt roligt.

2009-08-26 @ 19:30:11
#3: Znogge

Jag har också lyckats ta död på en garderobsblomma. Inte bara en utan flera. Vattnade dem för mycket...



Facebook är inget för mig!



Kram!

2009-08-26 @ 20:18:42
#4: Ulla

Du är inte ensam. Jag har oxå lyckats. Ta död på en garderobsblomma.

2009-08-26 @ 20:31:11
#5: soffie

men guuu va gulligt sagt,

Hoppas det går bra imorrn med inskolningarna,

Imorrn ska jag till Universitetet på mattekursen jag ska gå,känns riktigt pirrigt!

Har oxå märkt att jag tappat en del trogna besökare å det verkar som de ej bloggar så mycket mer,trist!

kram

2009-08-26 @ 20:55:41
#6: soffie

glömde ju säga att ååå va fin fjäril:O)

2009-08-26 @ 20:57:29

Du Ninni, jag har också lyckats ta död på en garderogsblomma. Så vi är tre, fniss!



Vad roligt att det går bra med barnen på din förskola.

Tycker mer om bloggandet än facebook!

Kram och ha det så gott

2009-08-26 @ 21:17:01
#8: engelsson

Nejdå..sambon vattnade ihjäl en.. Ja svamp e kul..jag har en målsättning..plocka o lära mig minst en ny svamp per år..o då verkligen lära mig att känna igen den..kram

2009-08-26 @ 22:10:44
#9: Bjorne

Klart vi hänger i ett tag till,men ibland hinner man inte med,och facebook hinns inte med det eller,kul att va uppskattad på jobbet och särskilt av dom små som säger sanningen,vi hörs imorgon vännen,kram.

2009-08-26 @ 22:13:32
#10: Annica

Åh de orden måste ha värmt enormt!

Skulle sakna dig enormt om du slutade att blogga. Så rent egoistiskt vill jag att du fortsätter! ;-)

KRAM!

2009-08-26 @ 22:39:24
#11: Lajsan

Det verkar gå bra och den uppskattningen...ja då blir man ju varm i hela kroppen!

Vad det gäller bloggen...tycker det är ett utmärkt verktyg för att skriva av sig, dokumenter och dessutom få nytt kontaktnät. Men det tar tid, så man får ta det som hinns med. Facebook är jag inne då och då på...har fått en jättebra kontakt med mina kusiner den vägen!

2009-08-26 @ 22:44:05
#12: Gunvor

Hej Ninni.Nu har jag kommit hem från stugan.

Du undrade om Melodikrysset.Jag tror att det var Rhenguldet du frågade efter. Inte för att jag kunde det själv heller, men med lite hjälp så gick det.

Vilka underbara ungar du har på jobbet. Härligt med sån uppskattning från barnen o föräldrarna.



Du, jag överger dej inte för allt i världen. Jag hoppas verkligen du stannar kvar här och mina andra bloggvänner också. Jag har aldrig kollat på Facebook o inte tänker jag börja heller. Jag gillar hellre att bara skriva lite till mina bilder i min bildblogg och den fortsätter jag med så länge det finns nån som vill titta in där.

Ha en fin vecka.Många kramar!

2009-08-27 @ 00:00:36
#13: ingrid

Nä, du är inte ensam med att ta kål på garderobsblomma det har jag med gjort.. Ungar är ljuvliga, har gått bra med mina båda med den ene är en armbågsgosare. Rätt som kommmer det en liten herre o kryper intill o gosar lite. De har varit sin första ordinarie vecka nu. De två andra är på god väg första vilan igår o det funkade. Ha det gott nu åker jag iväg några dagar.

2009-08-27 @ 07:23:43
#14: Nilla

Nej du Ninni, nu är det torsdag :o) Skönt att det går bra med inskolningarna. Kul att få höra att man är omtyckt.

Men nog har du väl bloggvänner allt. Facebook gillar jag inte. Tycker bättre om bloggar med bilder och text om allt möjligt. Stanna kvar, snälla. Själv har jag ju inte alls lika många besökare som du har, men jag är glad för de besök jag får. Verkar som en del ratar mig efter mitt brejk när mamma var sjuk och dog. Flera har tagit bort mig från sina länkar till och med. Man får tydligen inte vara borta för länge. Men jag har några av mina trogna fans kvar. Och det är jag glad för. Sen vet jag att många i släkten läser min blogg, men det skriver aldrig något. Det är tråkigt, men jag bjuder på det.

Kram min bloggvän :o)

2009-08-27 @ 12:14:02
#15: Helena

Facebook är inte alls samma sak.

Jag tycker att det är roligt båda två men jag tänker absolut inte lägga ner bloggen.

Hoppas att du finns kvar här länge vännen.

Kram!

2009-08-27 @ 13:58:22
#16: Vaniljis

Har aldrig satt min fot på facebook, hur ska man hinna med allt? nä, fortsätter här... ;)

2009-08-29 @ 06:56:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: