*

2009-04-19
10:32:15

Söndag 19 april!

Hej&hå vad tiden går
snart är April över också!

Hade en lugn& skön kväll igår
kollade lite på Babben, lätt trist!
Såg även lite på Robinson...ännu tråkigare.

Tog en film som jag hade och såg på den,
helt okey...Hemma Bäst tror jag den hette
med Sarah Jessica Parker bla.

skiner idag med men ingen större värme
Får se om man kan gona sig lite på balkongen sen.
Såg när jag stod brevid sonen igår i badrummet
att jag hade blivit ganska brun.

Men benen är läskigt vita..haha

Idag bara måste jag dammsuga..det knastrar under fötterna,
ja nästan iallafall.

Inatt drömde jag om bagage...jaha och vad betydde det då...
Jo antingen förändringar i mitt liv...eller sexuell frustration (typ)

Haha först tänderna och sen bagage...vad är detta??






Kommentarer:
#1: anneli

Sesuell frustration...ha ha ha...stackars ensamfrun....Men solen skiner idag också! Kallare vindar, men ändå....Jag har marinerat kött och hoppas på grillmiddag ute...annars får jag bära in det :) Jodå, natten har varit mycket god....och nu ska vi också attackera med Snabeldraken, knaster här också! hej å hå...städa på :)

2009-04-19 @ 10:49:13
#2: Anonym

Jag tror det är en resa på gång tänderna/ tandborste och baggage det är ju soklart en resa på gång eller så är det ett måste attt resa

Jag tror kroppen försöker tala om för dig att du behöver en. Här skiner solen men det är ruggigt kllt ute kram Tingeling

2009-04-19 @ 10:58:41
#3: Anna

Ja det är inte lätt att vara ensam med sina drömmar om man drömmer som Ninni :)...ja men du får väl ta en promenad och bli kvitt dina frustrationer för stunden i allafall..du är rolig du..typ..härligt roligt go och mycket ..mycket..nice..:)

2009-04-19 @ 11:23:00
#4: Znogge

Ibland kan man verkligen drömma tokigt men samtidigt ganska spännande med lite nattlig dramatik. I alla fall så länge man sover gott :-)

Ha en fin söndag!

Kram

2009-04-19 @ 12:35:33
#5: kicki

Skönt att gå av sig frustrationen...herre gud vilket liv det skall bli i det blå huset när gubben kommer hem igen, haha..

Skönt i kuvösen i solen....jag längtar tills min är klar. Kramen

2009-04-19 @ 13:22:46
#6: Kattis

Ja, inte var det varmt ute idag inte, men det ser onekligen varmt och vackert ut.

Ha en skön dag!!

KRAM

Äsch, varför klä på sig om man inte väntar att nån ska ringa på dörren, hihi

2009-04-19 @ 13:59:46
#7: Lena

Hahaha...drömmar kan bli hur galna som helst! :)



Det blåser lite för kallt för att riktigt kunna njuta ute idag men det är iaf vår, härligt! Gubben sliter med vårt plank...och jag sitter här hahaha fast jag har packat upp och grejsat lite. Har redigt ont i dag men det var det värt :) Få vila lite nu.



ha en skön söndag!



kram

2009-04-19 @ 14:27:21
#8: Fia

Du får helt enkelt boka en resa för dig och maken där ni får bota din sexuella frustration! Och då är det väl alldeles perdekt att du är brun och fräsch :)

Kram!

2009-04-19 @ 16:48:44
#9: Ninna

När det börjar knastra under fötterna är det skönt att dammsuga bort knastret. Du verkar ha lätt för att bli brun, så du behöver väl bara lägga upp fötterna på balkong"kanten" när du sitter där. Det låter i alla fall skönt att ta vara på sol och värme.



Bbaben var trist, men i fredags var Så ska det låta väldigt underhållande tyckte vi. Johan Wester höll igång riktigt ordentligt.

2009-04-19 @ 16:59:44
#10: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt tevlig helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg, har lyckats fånga spöka på bild.

2009-04-19 @ 17:03:11
#11: Margaretha

Hahaha...ja dom vita benen är ett kapitel för sig nu på våren...

Jag ropade till grannarna att ta på solglasögonen för nu kommer "albylbenen".......Typ kritvita....

Fast vetdu två dagar utomhus senare så är dom ganska skapliga......

Kram på dig

Margaretha

2009-04-19 @ 17:59:50

Vilken fin bild :-)

Hmm..skum dröm :P

Fortsatt trevlig söndag!!

2009-04-19 @ 18:16:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: