*

2009-04-15
06:53:39

Onsdag morgon!
Mmm ser ut att bli en fin dag....solen lyser på mig genom fönstret! Har sovit som en liten prinsessa inatt..fast utan ärtan.
Igår kväll var det dubbelavsnit på DHW..men jag såg bara ena, insåg att jag nog behövde komma i säng klockan ringde ju tidigt i morse.

Idag ska jag till kiropraktorn...lite justeringar behöver göras har inte varit där sen i dec...wow har jag klarat mig såå länge!!??

Efter det så tar jag ledigt resten av dan...skönt att få vila efteråt och vi har väldigt lite barn den här veckan, det är ju påsklov.

Det blir inget Örebro i helgen..vi fick ställa in min stackars systerdotter blev sjuk...nåå det kommer fler helger inget att hänga läpp för.

Jag får tacka för alla kommentarer om mitt hår...ja det blev bra, kul när man blir nöjd. Vi har ju fått en ny salong, två tjejer från Iran...urgulliga. Dom hade salong i Uppsala förut..det här kanske jag har berättat redan..haha
Ja och dom har jättebra priser..tex 240 för en klippning.

Nää nu ska jag jobba...♥                          




Kommentarer:
#1: Nettan

Ha en bra dag !

kram

2009-04-15 @ 09:00:38
#2: My

Vila du resten av dagen! Och DHW har jag lagt ner, tycker det har blivit dåligt..kram

2009-04-15 @ 11:09:35
#3: Znogge

Kan inte bli mycket bättre när det är både snyggt och billigt!

Kram!

2009-04-15 @ 12:29:28
#4: Gunvor

Hej prinsessan! Jag har varit till min dokt. idag. Nu måste jag göra nånting åt denna hosta, så nu ska jag lämna hostprov och så göra en röntgen på lungorna. Och börja med en kur igen.Inte så kul för jag gillar inte dom där pillren men dom kanske hjälper så det är väl bara att knapra på.

Va skitsnygg du blev i håret. Jättefina slingor. Visst är det ett lyft när man blir nöjd med håret.

Ha en skön dag o vila upp dej så du orkar med alla barnen.Kram från nyblivna mormor.

2009-04-15 @ 12:52:37

Åh, hur känns det efter kiropraktior? känner man sig mörbultad?

2009-04-15 @ 14:03:28
#6: maud

vad skönt det låter....eller inte...beror väl på hur mycket det knäcks...=), jag går på massage 1 gång /mån...det är underbart. bra att du ska vila efter sen! ha en fin dag, kram

2009-04-15 @ 15:18:11
#7: Sickan

Håret blev jätte bra!



Och skönt med att knäcka lite låsningar och ledig efter det!

Hoppas du har sol så du kan njuta av den!



Kramen på dig!



Ps. Jag är alldeles total blond nu :P

2009-04-15 @ 15:42:30
#8: Nilla

Skönt med en ledig dag. Och vårfrisyren är på plats också, jättefin färg. Det blir fint när solen lyser i håret.

Kramar

2009-04-15 @ 16:00:05
#9: Kattis

HEJSAN!

Det kanske var så att de fick bila hela dagen och då ville jag att det skulle börjas tidigt, hihi.

Ni bilade han kanske i en halvtimma...Oopps.

Ha en fin dag!

KRAM

2009-04-15 @ 16:26:16
#10: Jenny

Så fin du blev i håret!



Hoppas du har en skön dag!



Kram, Jenny(-:

2009-04-15 @ 16:39:23
#11: tess

Det verkar va många som har just detta... när man inget annat hittar... vad har du för problem med din?? Vad för medicin har du? Va händer när du får skov?? Äter du någon speciell kost? Ja äter ju laktosfritt nu... //Tess

2009-04-15 @ 16:57:57
#12: tess

Det verkar va många som har just detta... när man inget annat hittar... vad har du för problem med din?? Vad för medicin har du? Va händer när du får skov?? Äter du någon speciell kost? Ja äter ju laktosfritt nu...



Du kan maila om du vill eller skriva så ja inte publicerar ditt svar... OM du vill berätta alltså //Tess

2009-04-15 @ 16:58:54
#13: Helena

Hm, nu blev jag nyfiken och skrollade ner på håret. Jättesnygg färg. Jag har också tänkt mig lite röda toner till våren. Vad heter din färg?

Kram. Helena

2009-04-15 @ 17:00:26
#14: marie

orkade åxå bara ett avsnitt.

jag blev lite sur att de körde dubbelavsnitt.

klockan 22 på kvällen går jag alltid och lägger mej...

2009-04-15 @ 17:36:18
#15: tess

mmmm ja har papper hemma ja läser om de å de stämmer mycket på mig. Mycket runt omkring helt klart.



Jag får nått som hjälper magen att spjälka maten nu å sedan nått mot kramper i tarmen. Ska prova de ett tag sedan prova utan så får vi se. Nu fungerar de bra samt Laktosfri mat.



Koloskopin gick jättebra. Jag fick ju massa medicin så ja sov ju. Vaknade lite ibland av att ja sa AJ å då sa de att de va i en krök men ja har inget minne av de nu. De gick jättebra sedan va de över. Glad för de. Va va de du upplevde jobbigt?



Tess

2009-04-15 @ 18:48:05
#16: Lena

Det var ett bra pris!



Jag såg nästan klart DHW igår innan min 12 åring ringde från Sälen och grät...-mamma kan du komma hit! ...så klart vi kan men ínte just då. Vi drar till ottan.



Vilket väder vi haft, super skönt! Kan tänka mig att många barn får ledigt på påsklovet. Det blir jju inget riktigt lov för dem annars men så klart alla föräldrar har kanske inte möjlighet att få ledigt.



Trist att du inte kom iväg till Örebro men som du säger, det blir fler tillfällen :)



Ha en skön kväll, kram

2009-04-15 @ 20:08:15
#17: Kersti

Snyggt, verkligen. Och så billigt det är det inte här. Kanske därför jag förträngde att jag skulle gå och helt enkelt glömde bort det. Sen var det knök fullt förstås så jag fick ingen tid förrän nästa vecka. Ser ut som ett skatbo i huvudet. men det är bara att gilla läget. har ju ingen annan än mig själv att skyll på. Kram

2009-04-15 @ 21:00:16
#18: Blondiie

skitsnygga slingor!!!

å min tv är sönder så jag missar DHW massa, panik kan man prata om =)

kramis

2009-04-15 @ 21:23:26
#19: tess

Nej inte sövd men ja fick ju Dormikum. Å ja somnade av de,, lustgas samt smärtstillande. Ja vet med mig att ja sa AJ AJ AJ några gånger men att ja då hörde de sa att vi är vid en krök de blir snart bra å nu efteråt e de bara vaga saker inget ja "minns" eller kommer ihåg så. Efter ja helt plötsligt va ja vaken å en undersköterska hämtade mig. Jag kände mig skitig å kladdig å ville duscha å han skulle hjälpa mig. Men ja sa när vi kom upp på svd att vi nog kan vänta en kvart... men så kom Daniel å mina syrror å visst ja va trött men ja mådde bra... knepigt.



Ja de e Papaverin och så äter ja de där som spjälkar maten,, heter nå på C.... tappat namnet nu.



De verkar fungera bra. Creon heter dom nu kom de...



Tess

2009-04-15 @ 21:47:27

Jaaa precis så är det ju en prinsessa är du..det var väl det jag trodde..o du behöver en hovdam så säg till :)

2009-04-15 @ 22:01:34
#21: Anonym

Vilket kanonpris och snyggt blev det oxå, perfekt

Vi hade påsklov förr veckan nu är det fullt ös igen krmar tingeling

2009-04-15 @ 22:25:38
#22: Ellen M

Vill du få "Veckans Blogg"-titeln denna vecka? Gå in på min blogg och anmäl dig eller någon annan nu!

~Lägger du till mig på bloglovin' lägger jag till dig~

MVH

www.ellensplats.blogg.se

Ellen Mårtensson

2009-04-15 @ 23:07:39

Ok, själv är jag så stel men jag fick rådet att testa nbaprapat.. skall kanske göra det.

2009-04-15 @ 23:23:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: