*

2009-04-16
17:33:24

Fortfarande torsdag!
Ja idag har jag åtminstone fått upp nya gardiner...helt vita blev snyggt. Men jag ångrar att jag köpte till båda fönstren, har bestämt mig för att ha en hissgardin i det lilla fönstret i stället.

Men klantiga jag rev ju upp bägge förpackningarna igår....men spelar roll dom kostade ingen förmögenhet.

Sen ska det väl till lite nya blommor, jag har tagit bort allt rött i fönstren,,,nu är det VÅR, nu blev det mest grönt.

Kul att göra om lite grann..i helgen ska här dammas och dammsugas jag är ju ensam hemma. Maken är och gosar på sina barnbarn...lite avis är jag allt.

Jag har inte blivit förkyld gudskelov men är fortfarande väldigt trött...men vem vet jag kanske har fått sömnsjuka.

Gjorde spaghetti&köttfärssås till middag idag...sonen åt  och åt, smakade tydligen bra...nu skulle jag vilja sova men jag ska vänta tills det är dax för natten!


Kommentarer:
#1: Anna

Aha..ensam i helgen..men du vet det är rätt skönt det med..jag blir oxå ensam framåt söndag..mannen åker till Tyskland på golftouren .måste beställa några flaskor vin tror jag från det Tyska landet :)krya på dig nu..du vita gardiner är snyggast..matchar ju dig då..

2009-04-16 @ 18:34:14
#2: Helena

Det blev säkert jätte fint. Här ska det grillas till helgen. Vädret ska bli toppen så grillen ska få laga maten och så ska jag plantera lite blommor i mina krukor på altanen.

Ha det gott.

2009-04-16 @ 18:40:56
#3: Junitjej

Så fint med vita gardiner!

2009-04-16 @ 18:45:23
#4: soffie

å va somrigt det lät med vita gardiner,

s´nart helga igen:O)

2009-04-16 @ 19:30:07
#5: Lissen

Det är nog våren som gör dej lite trött och gamla förkylningar. Du får ta helgen tiil lite egenmys. Bra film , lite spa och mys. Dessutom får vi hoppas på sol. Det piggar sannerligen upp!

Kram min vän



Ps Nya gardiner hemma piggar också upp Ds

2009-04-16 @ 21:31:46

Jag köpte också fel gardiner ett par veckor sen, men jag tejpade igen förpackningarna och då gick det bra att lämna igen dem.

Jag antar det beror på HUR MYCKET du har rivit i dem.. ser de ut som spagetti så kanske det blir svårt:-)

2009-04-16 @ 21:49:26
#7: Anne-Lie

Men nu ska det bli vårfint hemma hos dig, visst känns det härligt.

Hoppas du känner dig utvilad imorgon.

Kram på dig

2009-04-16 @ 23:44:32
#8: Anna

Jiiiihaaa freeeedagen är här!!! Och jag är kär..va..himmel vad säger jag..eller jo det är jag ..det känner jag tydligt..kram på dig nu leker vi fram ledigheten Ninni..

2009-04-17 @ 06:01:49
#9: Ulla

Jag tänker inte städa i helgen. Det har lovats fint väder i Göteborgstrakten så jag tänker sitta på en solstol och bara vara. Ha en härlig fredag!

2009-04-17 @ 06:18:13
#10: Maria

God morgon :-)



Vitt är dint, det gillar jag.

Ha en underbar dag !



Kram

2009-04-17 @ 07:28:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: