*

2008-09-16
13:04:24

Tisdag är det...

Hello goa vänner!

Igår hade jag varken tid eller lust att blogga, fullt upp!
Har jag idag med, efter jobbet ska jag åka till optikern
ska be att få mitt recept.

Funderar på att beställa glasögon på nätet..nån som provat??
Dom glasögonen jag har är lite sköra att ha på "dagis"
Inga bågar...

Sen ska jag fixa lite annat smått och gott ja så är det
då det roliga nöjet tvättstugan.

Men jag tror inte det är sååå många maskiner idag
bara tre tror jag, eller också så tvättar jag bara tre!!



Nu får ni alla ha en fin dag kommer och hälsar på er senare!


Kommentarer:
#1: Pyret

Jag beställer alltid mina glasögon på nätet. Eftersom jag har små barn som får tag i dem och gör repor och knäcker skalmar så är det ingen idé att jag köper dyra. Hos http://www.favoptic.com/frames/ kan du välja och låna hem bågar till påseende. Jag har just nu fyra stycken som ligger hemma och vill bli köpta... Jag rekommenderar dem! Billiga och bra och då kan man köpa fler par istället :D

2008-09-16 @ 13:22:58
#2: Bim H-D

Vet någon som borde tvätta, japp. Dock är man inte nog pigg för det idag känner jag. Knappt jag orkar ta mig runt på en liten bloggrunda. Ledig dag idag och försöker ladda lite... Tror dock jag ska ta och strypa kudden en stund och sedan se vad som det bliver...

Må så grankott... ngn som dock hoppas hon orkar upp och jobba imorgon... glasögon på nätet, nej... borde dock byta mina, och funderar även på linser... bra på sommaren - kan använda solglasögon och bra när man tränar, ser något ;)

2008-09-16 @ 14:26:04
#3: Nettan

Jag har bara köpt linser via nätet !

2008-09-16 @ 15:13:52
#4: Helena

Jag har precis hängt upp en maskin tvätt men när man har tvättmaskin själv så blir det nästan aldrig så att man tömmer korgen.

Lycka till med glasögonen vännen.....det går säkert hur bra som helst att beställa på nätet även om jag själv aldrig gjort det.

Ha en skön eftermiddag & kväll!

Kram

2008-09-16 @ 15:15:30
#5: Mumin

Har faktiskt inte provat att köpa på nätet, men det går nog utmärkt om man vet vad för styrka man har. Bra att du mår bättre nu. Ja tvätta är inte roligt men att ta hand om den sen är ännu värre ha ha. Kram vännen ! Mumin

2008-09-16 @ 15:38:20
#6: Kersti

Tvätt är ett evighetsarbete men skönt när man precis har klarat av det. ha en skön kväll.

2008-09-16 @ 17:14:23
#7: Znogge

Här skulle också behövas tvättas men jag får "nöja mig" med hundbad!



Hoppas ditt tvättprojekt avlöper planenligt!

Kram!

2008-09-16 @ 17:36:26

Där påminde du mig om något. Jag får väl göra slag i saken och sätta på en maskin medan maten står i ugnen. Ha det gott/Kram tussegumman

2008-09-16 @ 18:52:15
#9: Soffie

har aldrig provat jag va i den där nya glasögonaffären smarteyes billigt och bra!!!

hoppas det gick bra hos optikern.Har också tvättat idag!!

gokväll

2008-09-16 @ 19:08:54
#10: Annica

Ja min vill jag inte alls byta ut.

Sen så har jag ju ingen pool så... ;-)

Men man kan ju drömma lite ibland. Som när man har tvättstugan eller så.. ;-)

2008-09-16 @ 19:56:52
#11: Igloo



Höj!



Skulle behöva glasögon. Igelkottarnas syn är ju inte den bästa. Äger just nu bara ett par filmbibliotekarieglasögon. När jag sätter på dem kan jag allt om film och jag katalogiserar min husse Håkans stora filmsamling. Men synen påverkas inte, bara mitt filmkunnande! Konstigt...



Kramar med infällda taggar / Igloo



Välkommen att titta in på min blogg. Lite nytt.

2008-09-16 @ 22:51:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: