*

2008-09-21
10:21:12

Söndag morgon

Va mysigt vi hade det igår....dels lyste solen nästan hela dan
temperaturen letade sig upp till härliga femton grader.

Vi var en sväng tll Plantagen vi köpte fina orkideer samt
en Aloe Vera planta.

Väl hemma blev det förberedelser till kvällen
köksbordet fick flytta in i vardagsrummet..lite mysigare att sitta där.

Jag dukade fint(men kom jag ihåg att ta kort??)

Innan gästerna kom tände jag ljus överallt.

Det bjöds på bubbel som välkomstdrink


Viltgryta och Potatismos samt rårörda lingon....det var supergott!

Dessert, vaniljgräddglass med varm hjortronsylt.

Kaffe, drink och choklad lite senare.

Vi hade verkligen otroligt mysigt och kul skratten haglade!

Innan de åkte bestämde vi att vi snart ska ses igen
och dom sa också att det var tomt på Båtvägen utan oss.







Kommentarer:
#1: Mia

Visst är det lite spännande med thrillern? L

Ha det gott du också!

2008-09-21 @ 10:29:52
#2: Anna

Jaaaaa Ninni så härligt...låter som en koseligt nydelig kväll... sådant man fyller på med välbehag av... skratta o må gott...det är livet det.

2008-09-21 @ 10:30:01
#3: Kattis

En kväll att minnas, vad kul.

Njjee, här var det bara djurens klor som behövde klippas. Hihi

Mina tar jag sen,....bläää..

Nu ska jag väl börja städa undan lite....

Köket får vänta då en unge ska laga pankisar till frukost.

2008-09-21 @ 10:46:44
#4: tingeling

Mumselimums så sugen jag blev!

Vilt äter vi nästan aldrig här hemma hos oss.

Jag hoppas vi ska handla fönsterbräder idag men om maken spelar golf så blir det inget Ha det gott idag kram Tingeling

2008-09-21 @ 11:15:47
#5: Ninna

Ser ut som en restaurangmenu.Är hjortronen plockade av er kanske?

2008-09-21 @ 12:51:05
#6: monica

men va gott det lät hungrig blev jag finns det nåt kvar ;) kram

2008-09-21 @ 13:26:06
#7: manuela

hej sötnos!

skulle du vilja bli dagens blogg, i min blogg?

det ända du behöver att göra är att kommentera att du vill bli dagens blogg, om du blir dagens blogg kommer jag att länka till din blogg vid 3 olika tillfällen! tack:) puss!

2008-09-21 @ 14:14:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: