*

2008-09-25
07:05:19

Dimmig morgon..
Vilken morgon det var nästan lite trolskt när jag for iväg med bilen! Jag nästan förväntade mig att se älvor dansa över vägarna!

Nu sitter jag här på jobbet det är lugnt&stilla idag tror jag inte det kommer några barn tidigt för en av syskonen var sjuk igår.
Igår var det fullt upp först in till stan för att hämta mina nya glasögon...dom känns riktigt bra. Dom är ju lite större än jag är van vid ja inte 80-tals stora...haha

Sen var det mat och tvättstuga...jisses va tvätt vi hade....är det nån som är inne hos oss och lägger tvätt i vår tvättkorg?
Fast å andra sidan så var det byte av lakan.

Nu önskar jag er allihop en härlig dag...kram på er ♥

                                                  


Kommentarer:
#1: Helena

Jag det är underbart ute nu.=)

Vi har också mycket tvätt tycker jag.

Det är förstås mindre än när barnen bodde hemma men mycket för bara två personer.

Ha en härlig dag vännen!

Kram

2008-09-25 @ 07:47:00
#2: Mumin

Ja trollena var nog uppe och tittade på dig när du körde iväg och undrade vad gör hon uppe så tidigt?:) Akta dig bara för älgar och annat vilt när det är så där dimmigt, det är ju då för det mesta dem dyker upp. Ha nu en go dag,bara en dag kvar så är det fredag igen. Kram vännen! Mumin

2008-09-25 @ 08:36:46
#3: Kattis

Det är så underbart väder så jag ska ta och skutta ut en svcäng och kolla vad eleverna gör på parkeringen...de målar nämligen.

Spännande.

Kram

2008-09-25 @ 09:14:06
#4: Annica

Det är verkligen härligt väder nu!

Ju mer jag tittar på datasonen så ser jag att de finns ju faktiskt likheter. Ska nog göra om det med andra foton på Stefan och mig och se hur det blir.

Ha en underbar torsdag!

2008-09-25 @ 09:21:05
#5: Nettan

Godmorgon !

Ja, det där med tvätten förstår jag vad du menar.

Börjar också undra var all tvätt kommer ifrån.

Struntar ungarna i att lägga in sina kläder och lägger tillbaka dom i tvättkorgen eller ?! Ha, ha !



Ha en bra dag på jobbet !

2008-09-25 @ 10:17:38
#6: monica

härligt väder ;) får vi se dina nya glasögon?



ha en fin dag ¨kram

2008-09-25 @ 12:24:47

Ja det är verkligen helt underbart ute nu. Mornarna så vackra och sen solen.. Rönnarna har så vackra färger nu. Tvätt ja det är nog det enda som aldrig tar slut fy fabian vad man blir less ibland.

Ha det gott kram kram.

2008-09-25 @ 12:26:09
#8: Gunvor

Visst är det härligt nu..tänk va lite solsken kan göra för humöret! Dimma är det varje morgon här också men sen kommer solen solen solen.Åhhh.. min tvätt hänger ute än, glömde att ta in den igår, men den torkar förhoppningsvis under dagen.

Ha en ljuvlig dag!Kram!

2008-09-25 @ 12:48:53
#9: Anna

Åh...så härligt Ninni ja både vädret o nya glasögon...jag längtar efter mina så jag kommer ur dimman..ha det gott lilla du...

2008-09-25 @ 15:03:01
#10: Ninna

Jag uppfattar din beskrivning som om det var dimma nu på morgonen. Vi brukar säga att älvorna dansar.

2008-09-25 @ 17:43:29
#11: Annica

Ja hjärnan har nog tagit semester. Men all rätt...

Vad roligt att du också ska till Stockholm! Vi kanske skulle ordna en bloggträff? ;-)

Hoppas ni får trevligt. Fast det brukar man ju ha med sina vänner.. Dumma mig.. ;-)

KRAM!!!!

2008-09-25 @ 18:02:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: