*

2008-10-23
09:30:43

Torsdag 23 oktober
Telefonen funkar fortfarande..haha

Med min telefon följde det med hur mycket manualer som helst
jodå även på svenska!

Och jag var duktig och läste noga hur man skulle gå tillväga.

Ingenstans såg jag nåt om nån spärr
där SIM kortet skulle sitta.

Så enkelt om de skrivit det, va många som hade sluppit gå tillbaka och få hjäp.

Kanske ska skriva om det till Sony Eriksson!!!?

Idag skiner solen men det blåser fortfarande som skrutt.
Blåsa kan det få göra när solen skiner och det är pöttvarmt..hihi

Nu önskar jag er en fin dag....vi hörs kramen





Kommentarer:
#1: Nettan

Ha en jättebra dag !



kram

2008-10-23 @ 09:38:21
#2: Gunilla

Kul att du hittade till min blogg och lämnade avtryck så att jag kunnde komma till din härliga blogg.



Det där med manualer är inte min starka sida. Dom lämnar jag över till sönerna. Därför vill dom aldrig att jag ska köpa något nytt för då måste dom hålla kurs för lilla mamma;=D!!



Hoppas att du får en fin dag. Här är det klarblå himmel, solsken och helt vindstilla, UNDERBART!



/Gunilla

2008-10-23 @ 09:59:13
#3: Mumin

Ha en trevlig dag vännen! Kram Mumin

2008-10-23 @ 10:22:53
#4: Gunvor

Ha en riktigt fin dag trots blåsten. Vi hade nästan 5 minus i natt. Men solen skiner just nu. En härlig dag blir det nog. Må så gott. Massa kramar!

2008-10-23 @ 11:22:43
#5: Helena

Vad skönt att du fått ordning på telefonen.

Jag är jätteglad över att det blir operation även om vi måste göra det igen i början på nästa år.

Det finns inga alternativ så så länge de kan göra det bättre för henne så känns det bra.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

2008-10-23 @ 13:08:01
#6: tingeling

Jag äter medicin mot hög blodryck men det hjälper inte, tyvärr kram Tingeling

2008-10-23 @ 13:18:56
#7: sickan

Då är det ett ställe till su ska ändra koden.

Men den var inte med i det du skickade till mig.

Kolla vidare i koden och var du hittar den "gamla" färgkoden.



Då ser du oxå var du ska ändra!



Ställningarna på min sida är väldigt överkurs :P



Att folk överhuvudtaget kan göra så!



Kram!

2008-10-23 @ 13:26:24
#8: Anna

Ja men du...du kanske får belöning om du föreslår Sony detta..härligt att den funkar nu..

2008-10-23 @ 14:48:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: