*

2008-10-11
10:09:10

Lördag morgon!
Som ni ser har vi sovit länge denna gråa
lördagsmorgon, funderade på att gå upp
vid strax efter åtta
hann bara tänka tanken så somnade jag om igen

Nu är det Melodikrysset
ska väl hjälpa maken lite grann, kanske.

Vi hade en goo kväll igår
maten smakade bra som vanligt.
På Tv var det bara skräp så vi
blev sittandes och tittade i gamla fotoalbum
så mysigt jättelängesen jag gjorde det.

En liten tår trillade då och då ner för kinden när jag såg
kort på min pappa, trots att han dog -94
så saknar jag honom fortfarande!!

Vi tittade på våra bröllopsbilder, ohh va
ung och snygg jag var...suck!

Fast nu är jag "gammal" och snygg...haha
nåja...ganska bra konserverad iallafall.



Kommentarer:
#1: Sickan

Visst är du "välbevarad"................men när man ser gamla fotot så skulle man ju vilja se ut så som man gjorde då..............



Men vi är mycket klokare i huvudet nu och har lite livserfarenhet.

Det är snyggt med ett ansikte som man kan läsa upplevelser och erfarenhet i.



Vad svammligt detta blev.................. hoppas du fattar vad jag menar :P



Kram och ha en bra helg!

2008-10-11 @ 10:23:36
#2: lLenal

Godförmiddag!

Det är känslosamt att titta tillbaka i albumen.

Visst är det så, att vi still going strong hehe:)

Ha en fin lördag, kram lena.

2008-10-11 @ 10:24:53
#3: Anna

Galet bra konserverad Ninni...det är du verkligen...snygg som f-n ....nä....så får man väl inte säga...det bara slank ur mig...du vet vad jag menar..m mmm man ändrar sig men inuti är man densamma...lite klokare och mycket coolare bara...eller hur..

2008-10-11 @ 10:30:52
#4: lLenal

Det får du göra vad kul:)Jag måste be dottern fixa länkar på min sida oxå,är inte varm i kläderna än hur man gör,så hon får alltid rycka in när hon har tid, kramen lena.

2008-10-11 @ 10:36:46
#5: lLenal

Tack för tipset:)Dom grå ska få sig en match,kramen lena.

2008-10-11 @ 10:46:25
#6: Znogge

Min pappa dog -93 på tok för ung så samma sak kan hända mig med. Men trots allt så är det mysigt att titta i albumen med alla fina minnen! Men deppa inte ihop. Vår årgång håller väl bra klass!!!

2008-10-11 @ 10:57:58
#7: Monica

Ja det gäller bara att hitta rätt konserveringsämnen så hänger man med ett tag till vettu.



Kul att sitta å titta i gamla fotoalbum - många minnen som dyker upp då.



Usch, så trist vi har det ute i dag och jag måste ut en sväng oavsett om jag vill eller ej.

2008-10-11 @ 11:29:59
#8: marie

nu är det inte grått ute, solen har kommit fram i våran lilla stad =)

fotoalbum är kul att titta i och minnas...

2008-10-11 @ 12:18:54
#9: Jenny

Hello, vännen!

Så myyyysigt att titta i gamla album...

och tårar kan komma trots att det är "ända sedan -94.."...Min Pappa dog också det året...



Och självklart blir vi inte av med vår skönhet bara för att vi blir lite äldre!

Du ser VÄLDIGT välbevarad ut, och kan lugnt fortsätta och känna dej VACKER!

Och mycket sitter ju på "insidan" och det kan ingen ta ifrån oss..



Min "utsida" ska få "sej en omgång" i dag i form av fotbad, rakhyvel och inpackningar, tänkte jag....



Mmmm,,,gott..och det behövs ju ibland att man "hjälper till" lite...Hehe!



Kram på dej och ha en go lörrdag! //Jenny(:

2008-10-11 @ 12:30:34
#10: Malin

Ålder är bara en siffra på ett papper! Själv är jag snart 4 men känner mig inte en dag över 20 i sinnet, hihi.. Denna bar ligger i grums. Tjejen som öppnar har drivit en bar på mallorca i flera år, då i en turistort... Lite svårare dock, att driva någon i ett litet samhölle. Blir en utmaning för henne det! Välkomna dit!

2008-10-11 @ 12:44:37
#11: Malin

haha. 40 ska det ju vara såklart!

2008-10-11 @ 12:45:00
#12: Malin

JAG IGEN!!! Läste precis "Om dig" och jag måste säga att det du skrivit lika väl kunde ha varit skrivet av mig! Helt otroligt vad lika tänkande vi är... Ha en bra lördag!

2008-10-11 @ 12:46:55
#13: My

Ja snygg är du iallafall, gammal vet jag inte ;) Man är så gammal som man känner sig. Kul att kika i gamla album! VÄcks många minnen...

2008-10-11 @ 12:49:59
#14: anneli

Hej! Vilken trevlig blogg, här känner jag att det doftar samma humor som mig! Välkommen in till mig om du har tid. Jag har tid idag, jag är nyopererad i foten, så jag har helt plötsligt massor av tid som jag inte vet vad jag ska göra med....urk...men det är tur man upptäckt att världen är full av bloggsugna människor :)

2008-10-11 @ 13:04:19
#15: monica

gamla foton är roligt titta på!

Du är skitsnygg!!

2008-10-11 @ 15:52:31
#16: Annelie

Min pappa gick bort 1987 =(

Saknar honom också och önskar att han hade fått träffa mina barn, och dom honom.



När man ser tillbaka på gamla kort så är det med blandade känslor :-)

Vad gäller ditt utseende så är det verkligen inget fel!



Ha en underbar kväll/kram

2008-10-11 @ 21:10:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: