*

2008-10-20
22:13:26

Åhhhhhhhh
Första dan i min ägo så börjar
den krångla!!

Allt var frid&fröjd igår allt funkade
jag kunde fixa ny musik, lägga in gamla adresser.
byta melodier sätta på larmet, och den ringde så snällt i morse.
Funkade bra till klockan tolv sisådär ungefär.
Då skulle jag ringa sonen, men jag fick bara en konstig ton.

Sen helt plötsligt kom det upp en information
om att jag skulle sätta i SIM.kortet eller kolla på info!
SIM kort sitter ju i???

Kollar infon som telefonen säger...ja där är en fånig
videosnutt som inte går att stänga av, den bara
sätter på sig gång på gång igen..suck!

Nu blir jag irriterad, stänger av telefonen
sätter på den igen jo nu funkade den som den skulle.

Men så går det bara nån timme så är det samma sak igen.
Väl hemma testar sonen med att plocka ur SIM kortet och starta igen

jo det verkar göra susen
typ en kvart.....åhhh!

Sonen sätter i sitt kort, men det funkar inte.

Nu åker telefonen ögonaböj tillbax
till affären snacka om att jag nog fått ett måndagsexemplar.


Åhh morr, morr jag som var så glad för den!

Kommentarer:
#1: tingeling

Förstår dig till hundra procent man blir ju krontokig när grejerna inte funkar

Jag tycker jag ofta får måndagsexemplar. Kanske är detfel på mig??

ha detgott kram Tingeling

2008-10-20 @ 22:19:52
#2: Anonym

ååå man blir tokig på sånt där ! Hoppas dom inte krånglar med dig bara;(

2008-10-20 @ 22:22:50

hmmm det var jag ;) pekar upp

2008-10-20 @ 22:23:35
#4: Anonym

Otur! Enda rätta att sända in den. / Ninna /

2008-10-20 @ 22:24:32
#5: Nettan

Inge kul när man har köpt något och vill pyssla och fixa och så funkar det inte.

Förstår absolut att du blir förbannad.

Stoppa upp den i ansiktet på dom och fråga vad det är för skit dom säljer. Ha, ha !



Lycka till.

kram

2008-10-20 @ 22:34:26
#6: Annelie

Jättetrist. Men har du TUR så är det bara någon inställning som måste till. Det kan dom hjälpa dig med isåfall i butiken. Jag håller tummarna, annars ska du lämna tillbaka den.

VIKTIGT vill det sig illa så får du lämna in denoch vänta tills DEN är fixad. Allt beroendes på när du köpte den.

Har varit med om det.Inte kul kan jag säga =(



Kramen

2008-10-21 @ 00:31:42

Oj oj jag trodde det var nåt värre. Hahaha bara mobilen. Men det kan allt vara jobbigt det med.

Hoppas du får en ny nu så där kan du ju inte ha det.

Tänkte säga sov så gott fast det gör du säkert redan bara jag som sitter uppe..

Kram kram kram:)

2008-10-21 @ 00:56:47
#8: Znogge

Välkommen i gänget för måndagsexemplar! Vansinnigt irriterande varje gång det händer! Hoppas det ordnar till sig snabbt.

Kram!

2008-10-21 @ 07:00:41
#9: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du sovit gott.

Ha en bra dag!

Kram

2008-10-21 @ 07:14:07
#10: Alex

Åh, vad tråkigt! :(

Tur att det inte gått så lång tid iaf, så du borde få en ny direkt i butiken...så trist när man måste lämna in på garantin och får vara utan ett par veckor.



Kram!

2008-10-21 @ 07:48:20
#11: Marina

Hört fler som har blivit drabbade av det där!

Sen när dom vill ha en ny telefon så får dom ingen utan dom skickar iväg telefon på lagning!!En ny telefon! Sen så får dom vänta i flera veckor på att få sin nya telefon som har varit på lagning!!!



Hoppas att det löser sig!

2008-10-21 @ 07:48:28
#12: Monica

Grrrrrr vad sånt där är irriterande!! Hoppas du får ett annat exemplar som funkar som det ska.

2008-10-21 @ 21:23:20
#13: Jenny

Känner din irritation ända hit....

Det är så himla typiskt, med dom "däringa moderniteterna"...

Ibland skulle man vilja dänga ut allt tekniskt genom fönstret...men man måste ju sansa sej, tyvärr. Och gå den lååånga vägen, och tjata sej till en hel pryl....Blä för måndagsex!

Kram på dej och hoppas du snarast får rätt på eländet...//Jenny

2008-10-21 @ 22:12:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: