*

2008-11-09
13:08:46

SKÖNA SÖNDAG!
Nu är klockan ett vi har hunnit med att köpa present till sonen...vågar inte skriva vad för han kanske läser!!

Han kommer med all säkerhet att bli glad iallafall.

Maken fick välja mat, det blir färska kycklinfileér och pasta med ädelostsås...blir nog gott. Jag har även rensat i mitt badrumsskåp...så mycket gammal skit. Smink ska väl bara sparas i sex månader....eller??
Elller är det sminkföretagen som säger det??

Nåja i vilket fall som helst så slängde jag massor...köpte en ny hudcreme idag för torr och känslig hy! Har fått så underlig hy mellan ögonbrynen, näsan och hakan...torr som fnöske och ibland blir jag alldeles röd och fnasig.

Jag funderar på om det har nåt samband med att mitt inre inte mår så bra...tycker det blommar upp vid stress.

Ja det är väl det jag har gjort.....köpte lite gott kaffebröd också vet inte när kaffegästerna dyker upp, det sa dom inte.

Kommer dom inte så äter vi upp det själva hihi.


Kommentarer:
#1: My

Tror absolut ens inre har samband med det yttre! Mår man inte bra så synd det på utsidan!

Och jag är jättedålig på att slänga smink, hm, mitt sparas i åratal...

Ha en go farsdag!

2008-11-09 @ 13:39:13

Det är nog bara tillverkarna som ska få dig att köpa mer som säger att det inte håller längre. Jag brukar köpa maskara av märket Estée lauder och de räcker nästan ett helt år, mycket dryga trots att jag sminkar mig var dag.

Den skulle jag aldrig få för mig att slänga.

Kram och en trevlig söndag.

2008-11-09 @ 13:52:30
#3: tingeling

Piggnat till är väl synd att säga men jag sitter upp

Jag har fått ont i huvudet, fick det igår kväll

och det vill inte släppa.

Nu ska vi ner och handla mat.

Hörs senare kram Tingeling

2008-11-09 @ 14:49:32

Duktigt av dig att rensa bland sminket....det borde jag nog oxå göra.....

Kram

Margaretha

2008-11-09 @ 15:00:10
#5: Alina

Hoppas du får en trevlig dag! :)

2008-11-09 @ 15:04:13
#6: Sickan

Här har inte blivit gjort ett skit i helgen.

Jag har bara sovit Zzzzzzzzzzzzzzz..............och är fortfarande så jäkla sjukligt trött!



Det är hemskt att vara så trött att man somnar och sover hela tiden.



Här har inte blivit firat nån farsdag,vi brukar köpa saker lite när vi tycker det passar utan att det är nån speciell dag.



Det är roligare än att akut köpa nåt..........tycker jag :D



Ha en fortsatt skön dag.



Vad god er mat lät! Här blir det köttfärssås och spaghetti!



Stora A beställde det nu innan dom åker igen ikväll.



Känns alltid tungt när hon ska åka hem...........!



Men jag vänjer mig lite för varje gång!



Kram på dig!

2008-11-09 @ 15:06:17
#7: Sickan

Man får lov att vara osocial emellanåt!



Ibland orkar man bara med sig själv och sitt eget.

Då känns det jobbigt att det ska komma folk.



KRAM!

2008-11-09 @ 15:12:26
#8: Annica

Det blev en supermysig dag för Cristher! Nu är han fotad med lilltösen som kanske ska heta Ebba. Mamma kom inte riktigt ihåg...

Hoppas er dag också blev bra!

KRAM!

2008-11-09 @ 16:39:21
#9: soffie

oj då har jag nog urgamla produkter jag med,

skönt att få massa saker gjorda,

ute på kilene var det både orientering,tipspromenix,å bytardag det va svårt att få parkering men vilket härligt väder det blev,

ha en goo kväll

2008-11-09 @ 17:53:18
#10: marie

har ingen aning om smink, jag sminkar mej aldrig....

kycklingfilé är det godaste jag vet...



min lillasyster omkom i en singelolycka, hon hade knäppt av sej bilbältet, när olyckan var framme, hon åkte ur bilen...

2008-11-09 @ 18:31:29

Du får skriva senare vad ni köpte till sonen! :D

2008-11-09 @ 18:42:42
#12: Anna

Ja du där behöver man verkligen rensa ibland ...jag tror dock att man kan ha sminket lite längre än så.M mmm det har säkert samband med din hy och din hälsa...allt hänger ihop liksom..det inre o det yttre går hand i hand..men du ..du har ju ett så pass härligt yttre så lite fnas kan ju spela så stor roll...jag smörar lite..kan ju passa när du är torr.. :D vad rolig jag är du.. kram på dig från Anna

2008-11-09 @ 19:54:20
#13: Marina

Vad duktig du har varit..:-)

Åh den där kycklingen lät väldigt god!!

Hoppas att er kväll har varit bra...

2008-11-09 @ 20:39:12
#14: Kersti

Vi har haft fullt upp med tvättstuga, städning och limpbak. men nu efter en god middag med lax och champagne myser alla i sina krypin. Kramar

2008-11-09 @ 20:43:13
#15: anneli

skönt att rensa och slänga ibland...det brukar samla på sig, inte minst i badrummet. hoppas du fått vila upp dig lite i helgen och att du blir bättre. Du vet snart blir det ljusare när alla stjärnor och juleljus kommer upp. kramen

2008-11-09 @ 21:13:05

som vanligt har ni ätit underbar mat=)

försök varva ner å stressa inte! kramis

2008-11-09 @ 21:41:15
#17: tingeling

Jag är ju så nyfiken tittar in här hela tiden för att se om du bloggat om vad sonenfår i paketet men icke sa nicke ....ja får väl stilla min nyfikenhet.

kram Tingeling

2008-11-09 @ 22:49:22
#18: Annelie

Smink blir ju faktiskt gammalt.

Sånt man inte använder så ofta, som t.ex nagelack förvaras bra i kylskåp=)



Ha en fin dag/kramen

2008-11-10 @ 09:04:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: