*

2008-11-01
10:06:30

Lördag morgon
Frosten ligger vit på taken!

Nu är det bara en minus, men tidigt i morse var
det betydligt kallare.
Solen skiner ser ut att bli en fin dag!

Inte kom det några monster
dom kommer kanske idag!

Den enda som ringde på dörren
var en som klagade på att vi spelade för högt
klockan var kvart över nio på kvällen
F.A.N va sura vi blev.

Och inte hade vi speciellt högt på heller
herregud hur känslig får man vara egentligen??

Hade inte sagt nåt om klockan var över elva..men strax efter nio..jaja suck.



Kommentarer:
#1: lena

Godmorgon!

Det kan man ju kalla för att vara känslig hehe:)

Här är det så kallt,blir att ta fram päls mössan:)

Ha det fint, kram lena.

2008-11-01 @ 10:24:56
#2: tingeling

Vi har enstor sol här ochmarken är alldeles torr detser ut att bli en ljuvlig dag.

Tråkiga grannar är inget bry sin om kram Tngeling

2008-11-01 @ 10:25:19

Du skulle kastat godis på dom oh sagt bus eller godis surskallar=)

2008-11-01 @ 10:47:12
#4: My

Trista grannar verkligen, kl 21 är ju ingen tid!!

Och kallt här med! Och inga barn kom hem och ringde på hos mig heller, som tur var...

2008-11-01 @ 11:26:18
#5: Kattis

Tackar!

Ha det så fint idag!

Kramisar

2008-11-01 @ 12:05:39
#6: Nettan

Här var det också kallt imorse men vindstilla så det var jäkligt fint. Är det fortfarande i och för sig men varmare.



Några spöken kom det inte heller.

Bara en gång och då var det kompisar till min yngsta. ha, ha !

Och det skulle inte förvåna mig om det kommer spöken ikväll istället som du tror.



kram

2008-11-01 @ 12:30:58

Här får vi också en fin lördag!! Det var riktigt kallt imorse. Jag var tvungen att fotografera frosten. Den är ju faktiskt ganska vacker!

2008-11-01 @ 13:26:38
#8: Pialotta

Jag hade oxså blivit sur.. förbannad och gett igen.. man har rättighet att spela lite högt mycket längre.. vad är det för hyresgäster, grannar ni har:-(

Sånt där är skit, tycker jag. Vi är båda rökare här och nytjar balkongen till den där odören.. för visst kan man kalla det så.. Nu har det sedan ett år tillbaka flyttat in en käring under här som vi hör ibland stänga sin balkongdörr med kraft och just för sitt ogillande.. sånt där är skit. Det är inte ännu förbjudet att blossa på sin egen balkong (vi gör det absolut inte inne).. Att gå upp och prata med oss eller flytta då om det inte passar.

Tanten som bodde under förut, sa aldrig något och inte gjorde det något heller för hennes skull.. varför kunde hon inte varit kvar.

Demostrativt, gillar jag inte, utan raka rör är mycket bättre så man har en chans att förklara sig.

Hoppas du får en fin helg då.. här finns vare sig snö eller halka.. men det är -1 grad nu här i Skåneland, där jag bor.

halloween och bus är inget för mig.. det fanns en tid då ungarna bodde hemma och då hyrdes det en massa Hemska spökfilmer... Buuuuuuuuuuuuuu på dig.

Kramar

2008-11-01 @ 13:38:24
#9: Sickan

Amen klaga redan så tidigt,en fredag. Jag hade oxå blivit skitsur.



På helgen får man stå ute med lite liv och rörelse fram till midnatt tycker jag.



Är man så ljudkänslig får man ju bo på ett "eget" ställe!!



PS. killen jag skrev om blir 16 år!



Kram och ha en skön kväll!

2008-11-01 @ 14:04:05
#10: Znogge

Tror det är tur att vi bor i hus för här spelas det musik, elgitarr, hundar skäller och ja, vi hörs helt enkelt! Tycker det var gnälligt av dina grannar med tankte på klockan och att det var fredag!

Kör hårt i kväll och ge dem vad de förtjänar ;-)

2008-11-01 @ 15:11:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: