*

2008-11-23
17:29:23

Jag tror minsann..
....att jag nös bort förkylningen..nu känner jag ingenting!! Ohhh vad jag har varit effektiv idag..ja inte hela dan, har slappat också!

Men jag fick för mig att byta toa med Anders...sagt och gjort, Han fick ta badrummet, jag tog hans lilla... faktiskt mysigare.
Men oj va grejer att flytta...varför jag kom på det här, var för att så fort jag ska in i badrummet så är nån där och duschar.
Och jag har/hade ju alla mina prylar där.

Nu får jag ett eget litet krypin visserligen lite mindre badrumsskåp, men en del fick vara kvar i badrummet...typ solcreme använder jag ju inte varje dag..haha.

Nu roar vi oss med tvättstugan och så har jag smygstartat lite, hängde upp röda gardiner i köket. För nästa helg är vi inte hemma...då ska vi ha mys på hotell och julklappshandla.


                                                                            

Jo jag/Anders har ju hängt upp ljusnätet på balkongen också...sååå mysigt. Nu håller han på att hänga upp en ljuslinga på kontoret...den är så fin. Köpte jag på Ikea för ett par år sen.


Kommentarer:
#1: Anna

Aha....du smygpyntar oxå märker jag...härligt du..ja men ska man ändå ha fram det så är det ju lika bra att börja nu...åh...hotellmysa..vi sitter just o bokar hotell...det är alltid kul att ha lite framför sig att längta efter.. :)

2008-11-23 @ 17:37:02
#2: Anna

Jo det är så att någon fyller år snart..vet inte vem.. men då ska vi till Sthlm...lyxa något alldels galet mycket..sedan blir det kanske Rom till våren...så du förstår att det är en del år som ska firas... :)

2008-11-23 @ 17:54:31
#3: Lissen

Vad flitig du har varit idag! Det toabytet blir ju bra för dej! Skönt att höra att du låter latmasken råda ibland också!!!!

Sthlm till helgen.... mmm vad det låter mysigt!

Ha det så gott i veckan!

2008-11-23 @ 18:31:38
#4: sickan

Jag har oxå hängt upp mina röda gardiner i köket!!

Gjorde det nu när väggarna var målade.

Kändes onödigt att hänga upp nåt annat för 1 vecka!



ha det gott!

Kram!

2008-11-23 @ 18:47:02
#5: Mollan70

Hejsan! Nu tittar jag inhär igen. Så du har redan satt upp gardinerna. Vad mysigt det låter med hotellweekend med shopping. Vart ska ni?

2008-11-23 @ 19:14:59
#6: soffie

Har oxå satt upp ljusslingorna på balkongerna har 2styck! å vad mysigt det blev,

Jag känner mej smårisig men lite feber å ont i halsen hoppas den går att nysa bort som din gick,

kramen

2008-11-23 @ 19:18:30
#7: Nettan

Jag ska också börja tjuvstarta lite i veckan tänkte jag. Man vill ju slippa göra allt på en gång. Ha, ha !

Kolla gardiner och dukar är det dax att göra också så man kan ställa sig och stryka lite.



Ha en bra kväll och va mysigt det lät med mys på hotell och handling.

2008-11-23 @ 19:48:38
#8: Vaniljis

Jag längtar tills jag ska sätta upp pyntet. På lördag blir det nog. Blir så mysigt med allt rött överallt...

Jag blir oxå nyfiken på vart ni ska.

2008-11-23 @ 20:28:14
#9: Maria

Vad mysigt det låter att åka iväg på hotell och julhandla. Vad duktig du har varit hemma och det är så mysigt nu när advent närmar sig.

Gubben min ramlade i pulkabacken igå och gjorde illa sin arm...

Natti natti !

2008-11-23 @ 21:48:33
#10: anneli

oj oj, vad du har varit flitig med allt från ljusslingor till restauranbesök och däremellan nyköpta jeans och systemet och värsta goa middagen och....vaddå latmask?? Och så hotelhelg i sikte..ja det är så himla härligt så det är knappt sant! Jisses vilka härliga julbockar jag har skrivit ner i "rosa boken"...min lilla livskamrat :) Natti, natti

2008-11-23 @ 22:50:07
#11: Jenny

Nämen, så slö jag varit på att läsa bloggar nu då!

Du har ju hunnit göra så mycket så mina sysslor bleknar totalt!



Försök nu och ta det "lite vajert" så inte förkylningen "lurar" dej och kommer tebax!



Har du och Gubben din varsin toa?

Vicken lyx!

Här sitter vi i knäet på varandra, medan sonen borstar tänderna...Haha!



Var ska ni på hotellweekend? Lät så himla mysigt!

Jag har faktiskt också bytt gardiner...i ett fönster..i dag...

Fast bara i badrummet då, och jag har inte putsat fönster än, men eftersom gardinerna var inköpta i dag på Rusta (Hihi!) så var jag ju tvungen och kolla så dom dög!



Kram och natti! //Jenny

2008-11-24 @ 02:49:14
#12: Ninna

Vi har ett dusch- respektive ett badrum. Tonårsdottern har ett av dessa två, för hon breder ut sig och tar tid på sig.

2008-11-24 @ 07:33:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: