*

2008-11-12
15:49:14

Inget mer exprimenterande
Ja inte idag iallfall( tror jag) nu får bloggen vara gul!

Fast egentligen är det inte min färg....men som sagt det får duga.
När jag la in ny färg på bakgrunden så hade jag tänkt mig vit, men
så tog jag färgen precis ovanför tyckte den såg ganska beige ut
men icke då, den var ju ljusgul!

Nu har jag grejat lite idag i morrn börjar allvaret igen
hoppas jag inte ramlar ihop i en liten hög
på eftermiddan för TRÖTT är jag ju fortfarande.

Var en snabbsväng till Ikea, ljusförrådet började ta slut.
Jag borde vara sponsrad så mycket ljus som jag lägger pengar på..hihi

Köpte även ett par urfina höga ljuslyktor i rött.
Ohh va fina dom är när dom lyser.

Ha en skön eftermiddag/kväll mina vänner
Kramen





Kommentarer:

dom var fina;)

tycker bakgrunden ser guldig ut på min data , snyggt var det ;)

2008-11-12 @ 16:03:19
#2: Nina

Japp, blått är älsklingsfärgen :)

2008-11-12 @ 16:05:24
#3: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-12 @ 16:06:55
#4: Lisa

Spana in dubbelbloggen, och ge tips på vad vi kan göra bättre! Ha en trevlig kväll, också!

2008-11-12 @ 16:11:54
#5: Anna

Men så härliga ljus du har..aha dags att börja jobba igen..m mm men du vet en halvtimma sedan är det som om du aldrig varit därifrån..snygg blogg nu du...varm o go ton...ja precis som den där lilla Ninni ju är. :) //Anna

2008-11-12 @ 16:14:05
#6: Sickan

Jag kan göra det nu om du vill!

Det skingrar tankarna.............



Kram!

2008-11-12 @ 16:41:57
#7: My

Mitt ljusförråd är oxå påfyllt efter gårdagens tripp! Går ju åt en del nu i mörkret...Härligt med gult, piggar ju upp!

2008-11-12 @ 17:01:22
#8: anneli

Den kändes solgul och nice a'la Greklands sol, för visst är det nåt' i den stilen i bakgrunden - härlig bild med hopp om ljus och värme!! Lyllos dig som bor ett stenkast från Ikea - behöver också fylla på....hör också till sponsorerna.....hade tänkt mig vägen förbi i lördags, men så blev vi ju hastigt inbjudna av goda vänner, så det fick vara..

2008-11-12 @ 17:54:43
#9: Znogge

Det blir guldfärgat på min dator med! Dessutom ser det uppiggande ut och bilden är härlig!



Lycka till i morgon på jobbet och ta inte ut dig nu. Fast det är svårt att jobba på halvfart...



Kram1

2008-11-12 @ 18:17:40
#10: Ninna

Vilken fin bild. En sådan behöver i alla fall jag se nu en regnig, grå novemberdag.

2008-11-12 @ 19:07:32
#11: Helena

Jättefina lyktor.....jag har nått liknande.

Det är mer guld än gult tycker jag här inne.

Kul när man kan hålla på och mixtra lite själv.

Jag är urusel på allt sånt men Åsa har ju varit snäll och fixat så fint åt mig.=)

Ha en skön kväll vännen och jag hoppas det går bra på jobbet imorgon.

Kram

2008-11-12 @ 19:34:47
#12: marie

vad du grejjar med din blogg....

och imorgon börjar du arbeta, säkert kommer du att vara trött på eftermiddagen....det brukar man bli när man har fått vara hemma lite extra och vilat.

men det är snart fredag =)

2008-11-12 @ 19:48:15
#13: Fia

Det blir häftigt guldfärgat på min dator också. Och så har du en jätteläcker header

2008-11-12 @ 20:33:38
#14: Bim HD

Tjusig header!!! Hm, och bakgrunden blir nog ok ska du se - för det är väl denna med "bubblor" som du kallar gul? Kändes som om det inte var den du ville ha - beige?

Hm, behöver en ny layout, men hittar inget direkt som passar mig, suck... och sedan sitta och pilla med alla extra koder mm som ska över, ehhh... jajaja, men det kommer INTE att bli någon juldekoration i min blogg, nä. ;) Hur jag än försöker så är jag mest nöjd med den vanliga trista layouten - trots att jag är less den. Konstigt va?

Härligt med Ikea och de där ljuslyktorna var ju hur underbara som helst... dock är kassan tom, inget åkande dit, nej. Har många andra hål att stoppa dem i om man säger så - och nu då också kostnad för sjukgymnasten... och vem vet - åker väl på en tempurkudde kanske? Testat alla och den har jag provat förr - brukar kännas ok. Vill inte veta vad de kostar idag nämligen :/

Må så grankott... ngn som tar en dag i taget - vad gör man??? Frustrationen är stor dock!!!

2008-11-12 @ 22:06:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: