*

2008-05-02
08:41:34

Regn, regn..
Ingen sol i sikte..det är väldigt grått idag blir nog ingen långpromenad. Vi ska åka och köpa lite blommor till balkongen har vi tänkt!
Blir väl en sväng till Plantagen..kanske vi åker och köper fler skivor till Sing Star, måste ju ha lite mer att välja på..lätt hes är jag idag..haha.

Ja vad vi sen hittar på det vet jag inte...nån god middag ska vi väl svänga ihop antar jag!

image1174

En busskur på en brygga...eller?? (bilder från gårdagens promenad)

image1175

Som ni ser hade vi inte nåt fint väder igår heller..men det var varmt och skönt! pratade med sonen som fortfarande är i Piteå...dom hade strålande sol och härligt varmt, sonen hade gått i T-shirt hela veckan..

Kommentarer:
#1: Fie

Nej fy vilket trisst väder hörde att det kunde bli natt frost till veckan igen, nu ska jag dricka kaffe sen får jag införskaffa en ny bryggare =) Ha en bra dag och en trevlig helg kram

2008-05-02 @ 09:06:06
#2: IKA

Hej på dig vännen!
Nej det är ignet skoj alls när det är såhär grått, det verkar som om det vädret är här med..
Ha det bästast idag

Kram/IKA

2008-05-02 @ 09:35:51
#3: Gunvor

Läget på väderfronten är..mulet, inget regn, ingen sol på mina fötter! Sitter här o har inget för mej just nu.har inte riktigt vaknat än. Är inte van att stiga upp så tidigt som 6.15. Målarn börjar kl.7, o vi måste hinna morgonfika o sånt före det!Han håller ju på i köket o det är ju min plats!
Va mysigt du bor med vatten så pass nära. Det är så vackert med båtar!Somrigt!
Ha en skön fredag, fast solen inte vill visa sej!Kramkram!

2008-05-02 @ 09:54:05
#4: Marina

Ja, det är inge höjdar väder här heller :-( Jag som hade hoppats på att få sola lite innan jobbet men icke sa nicke!
Ha en bra dag och hoppas att du får tag i lite blommor!

2008-05-02 @ 10:32:40

En tröst i regnbedrövelsen är att det i alla fall inte
är snö :)

2008-05-02 @ 11:08:02
#6: Annelie

Ibland kan det vara skönt när inte solen gassar på en.
Ser verkligen gott ut med kräftorna.
Jag har aldrig sett ett "vindskydd" på en brygga någonstans. Det var smart tycker jag =)
Jättefina barnbarn å övrig familj förstås
Ha det fint/kram

2008-05-02 @ 11:30:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: