*

2008-05-14
07:53:18

Onsdag..(redan)
Ja flytten funkade bra..vilken tur hela min blogg verkar finnas med. Tänk nu har jag snart bloggat i tre år, bara ett par månader kvar!

igår tvättades det..när jag kom ner till tvättstugan strax före fem var det fortfarande inte ledigt....maskinerna gick för fullt! Nåja tänkte jag några minuter till får de på sig.
Gick upp igen, skrev en lapp för säkerhets skull..att jag gärna ville ha min tvättid. När jag kom ner igen stod där en skamsen tjej...Förlåt jag missbedömde tiden, maskinerna är strax klara.
Är det okey sa hon...ja sa jag var det inte värre än så.!! Hon var jätterar så inte kunde jag bli sur. jag körde mina fyra maskiner, nu är allt vikt och klart, det är renbäddat i sängarna.

Jag städade även badrummet, på fredag kommer en rörmokare hit och kollar vilken duschkabin vi kan sätta in. Vi vill ha en ångkabin...kommer nog att bli skitsnyggt tror jag.

Ja och så var det ju DHW, vilken tur att Tom och barnen klarade sig..Phu!!

Nu ska väl jag sätta lite fart börjar jobba om en timme. Ha en skön dag allihop, solen skiner faktiskt idag med..kram ♥

Kommentarer:
#1: Gisan

Massor med sol åt folket :-) Kramar...

2008-05-14 @ 08:53:58
#2: Pialotta

Bloggflytt hos dig oxså.. min fotoblogg flyttades igår, inga som helst problems.

Det där du berättar om tvätten.. så har jag oxså upplevt, men inte med en så rar flicka som tagit den.

Var hos mamma för en tid sedan och skulle tvätta.. nycklen satt i där, låst och bommat.. jag var nere otroligt många gånger och kollade, till slut så.. en dam som kunde nada svenska förklarade något på utrikiska som då inte jag kunde förstå och fortsatte att pumpa in tvätt i maskiner och torkrum.. det där gillade jag inte alls:-(

Ha de fint, själv ska jag springa i kapp tiden här:-)

Kram

2008-05-14 @ 12:26:06
#3: Annelie

Jobbigt ändå när det inte flyter på som mantänkt. Skönt att det var en trevliug person iaf, hade varit värre annars.

Ha det riktigt bra och njut av er sol. Här i norra Roslagen regnar det till och från.

Kram

2008-05-14 @ 15:08:02
#4: Anna

Grattis till 3 år säger jag redan nu!! Ja mkt strul med blogg.se är det & har vart..hoppas att det är lugnt snart?

Ha det gött..

2008-05-14 @ 16:06:37
#5: linda

Min är också flyttad och jag har inte haft några större problem än!

Men jag håller tummarna att jag slipper strul!



Här har solen varit framme med jämna mellanrum hela dagen!

2008-05-14 @ 16:12:23
#6: Pialotta

Ja det är det, men inte bara det.. allt datoranvändare, ja tom lättare allergier, grusighet , överansträngda ögon är det bra för. Maila killen som äger sidan om du vill ha lite mer kött på beben.. jag hade ett inlägg om det här innan.. du får leta:-)

Ha de fint och i alla fall funkar det för mig.. mycket piggare i ögonen. Finns en massa skit oxså, men dessa kan jag rekommendera.

Kram

2008-05-14 @ 17:14:57
#7: Anna

Ja vad det gick smidigt att flytta.. men besöksstatistiken har dom glömt i flytten... är det så för dig med..mindre antal alltså?

2008-05-14 @ 17:21:25
#8: Junitjej

Har du redan bloggat i 3 år snart?! Vart har tiden tagit vägen? Jag har inte bloggat lika länge som du. Jag började i februari 2006. Varför började du blogg?

2008-05-14 @ 19:00:24
#9: Anna

Hej igen... jag har lagt till dig i min länklista.Där har jag mina favoriter...och du är en av dom nu. :) Kram på dig.

2008-05-14 @ 19:03:06
#10: Ingegerd

Ångkabin måste ju vara skönt! Bra för huden särskilt vintertid då det är så torr luft.

2008-05-14 @ 20:16:47
#11: Gunnel

Fördelarna att bo i hyreshus är tvättstugan...det går fort att bli klar med tvätten. Men ändå saknar jag tvättmaskin och tumlare...jag skulle vilja kunna tvätta utan att passa en massa tider. Det är så inrutat ändå i vardagen så visst vore det skönt att tvätta när andan föll på

2008-05-14 @ 20:56:39
#12: Gardnelly

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2008-09-25 @ 11:51:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: