*

2008-05-07
08:24:27

Onsdag
Ja då har snart halva veckan gått, det är så mycket lättare nu att gå upp och jobba när det är ljust och härligt när man kommer upp!

Men så kommer den lilla pessimisten fram i mig...tänk om det nu blir pissommar bara för att maj är så fin..haha
Nej bort med dom tankarna det är klart det blir en fin sommar, det är väl på tiden.

Trodde jag skulle ha lätt för att somna igår kväll, men icke låg och vred mig och funderade på vad jag ska bjuda på för mat på lördag...nån som har några bra ideér??
Sen hade sonen en kompis här, inte för att de förde en massa oväsen men jag hörde dom skratta rejält då&då.

I natt var jag bara tvungen att ha fönstret öppet, det var så varmt solen ligger ju på hela eftermiddan i sovrummet, idag får jag nog försöka komma iväg och inhandla ett pollennät.

Men nu har jag skrivit om samma saker flera dar i rad känns det som...suck!

image1185

Kommentarer:
#1: Gisan

Nej nej nej! Jag har bestämt att det blir fint heeela sommaren. Jag ska äntligen var "ledig" och då ska det vara soligt och badväder :-) Kramar...

2008-05-07 @ 08:38:42
#2: Fie

Jag har beställt en fin och varm sommar iår så det är bara att hålla tummarna :P

2008-05-07 @ 10:35:21
#3: Zassi

Hahaha... det kommer att bli en KANON sommar!!
Kramiz//Z

2008-05-07 @ 10:36:48
#4: Mumin53

Nu kommer den lilla pessimisten Mumin här ha ha. Jag tänkte att det var precis så här det var förra våren och det var jättevarmt då i maj och sen blev det en skitsommar.....men jag håller med dig det kan väl inte bli värre än det var förra sommaren eller va det hösten??:)) Ja skaffa lite nät så du inte behöver andas in skiten på natten i alla fall. Ha en go dag! Kram Mumin

2008-05-07 @ 12:28:09
#5: My

Vi ska ha en fin maj och en fantastisk sommar, så det så....Kram

2008-05-07 @ 18:06:41

och jag hoppas på en skön sommar, dock inte allt för varm. Jag gillar inte sommarens hetta och nu när vi ska ha två bebisar att fixa med ocskå känns det ännu mer skönt om det blir "lagom".
kram

2008-05-07 @ 19:59:57
#7: Gunnel

Nej då vi kommer att få en sån fiiiiiiin sommar i år. Det har jag önskat mig och då måste det ju bli så :O)

Visst är det en härlig tid med alla ljuvliga blommor och dofter...men det går för fort.

2008-05-07 @ 20:37:51
#8: Monica

får hoppas du får en fin sommar risken fins ju att det skiter sig som vanligt!
Men vi får hoppas på det bästa *kram*

2008-05-07 @ 21:35:20
#9: Marina

Det blir en JÄTTE fin sommar i år :-) Eller hur!
Hoppas att du är lite utvilad idag i alla fall..Och att du hittar nätet så att du sover skönt i helgen när det ska bli så varmt och skönt...*kram*

2008-05-08 @ 06:18:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: