*

2008-05-03
14:55:41

Nu skiner den...
Men nån direkt värme är det ju inte...Anders sitter på balkongen jag satt där en stund jag med och glufsade i mig en glass.
Men jag tyckte att det var lite isigt i luften...idag har det städats här, samt lite ommöblering...alltid kul!

Om ett par ti
mmar ska vi roa oss med tvättstugan, hade den egentligen i morgon men det var ledigt idag så det är lika bra att sätta igång.
Då får vi ledigt i morgon...nån schablonmålning har det inte blivit ännu...går och kollar på det då&då, men har inte riktigt kommit till skott ännu.


image1180Nää nu har jag bestämt mig det blir ingen målning, kollade och jag tycker nog att schablonen är för liten...får skära til en egen....så småningom


Kommentarer:
#1: Monica

va duktig du är , själv har jag bara slöat går i pyjamasw ännu ;) vad ska du måla?

2008-05-03 @ 15:02:24
#2: Annelie

Härhemma är det skönt men solen kommer bara fram då och då.
Va fint det blev på balkongen =)
Ha en fin dag och lycka till med målningen om den blir av/kram

2008-05-03 @ 15:23:26
#3: Fia

Här har vi haft en strålande sol som verkligen värmer idag. Man vågar nästan tro på vackra dagar framöver.

2008-05-03 @ 17:57:23
#4: Anna

Hej...vad trevligt att du hälsade på hos lilla mig..
Hmmm tvättstugan låter ju inte så kul på lördagen... men man får ju något för det iaf. Ha det gott.

2008-05-03 @ 18:52:27
#5: Gisan

Här i Malmö värmer solen gott :-) Snart kommer värmen uppåt i landet. Kramar...

2008-05-04 @ 09:55:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: