*

2008-03-09
10:17:10

Bra städväder!
Ja det är det enda det här vädret duger till...usch och blää! Men idag åker Anders till Kristinehamn så jag ska passa på att städa..har inte gjort det ordentligt på länge.
Hartassen har varit framme och hyfsat till det någorlunda..men nu behöver det dammas och torkas golv.

Det blir ohyggligt dammigt i den här lägenheten vet inte om det beror på fabriken!?

igår kväll la vi oss görtidigt inget kul på TV och så var vi trötta ingen anledning att sitta och kämpa bara för att det är lördagkväll.
Men jag vet itne vad jag pysslade med i natt, vaknade vid två, hade svårt att somna om, drack vatten kissade slumrade in till slut, vaknade igen, det var varmt och så där höll jag på! Vid fem öppnade jag fönstret..skönt nu blev det svalt...jaha då börjar kära maken snarka.
Jag tog sonens säng i stället, då lyckades jag somna...äntligen.

Ha en skön söndag hoppas ni har bättre väder än vi har..kram ♥ image1126

Den här bilden tog jag förra året vid den här tiden..undrar hur dom mår våra före detta fiskar. Lite orolig är jag allt att dom inte har lyckats hålla dom vid liv.

Kommentarer:
#1: Fie

Riktigt städar väder idag fy ... ha en bra dag kram

2008-03-09 @ 10:22:50
#2: Monica

kanske är där mina är i reningsvärket :o
*kram* ha en fin dag

2008-03-09 @ 10:56:13
#3: Mumin

Jobbigt att inte kunna sova....ja här öser det ner så det blir att vara inne och greja lite. Ha en go dag vännen! Kram Mumin

2008-03-09 @ 11:10:23
#4: Gisan

Ni valde säkert bra köpare som tar väl hand om dessa. Kramar...

2008-03-09 @ 12:11:58

Du är inte ensam om att sova dåligt,jag gör precis likadant sedan en tid tillbaka (jag tror det e åldern men säg det inte högt till nån)
Stackars oss
Kram
Margaretha

2008-03-09 @ 14:49:57

Du är inte ensam om att sova dåligt,jag gör precis likadant sedan en tid tillbaka (jag tror det e åldern men säg det inte högt till nån)
Stackars oss
Kram
Margaretha

2008-03-09 @ 14:50:11
#7: Anonym

Jag tvättar idag har inte så mycket dagis byxor så jag måste hålla de jag har rena kram Tingeling

2008-03-09 @ 15:22:58
#8: soffie

ja fyy vilket skitväder det varit hela dagen.
perfekt att städa då,vi får hoppas det blir en kanon vecka med vår nästa vecka.

2008-03-09 @ 17:58:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: