*

2008-06-13
16:37:50

Va snopet..
Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig...Anders skulle ha varit hemma snart men han ringde vid tolv och sa att han inte kom från Kalix flygplats...tekniskt problem...suck.

Istället kommer han först vid åtta ikväll..jaja så kan det gå. Nu har jag varit och grattat syrran hon fick en stor kruka med Salvia och så ett smycke som Nalle har gjort..hon blev så glad så glad. Tänk nu har jag gjort två systrar glada den här veckan med smycken från Nalle.

Jag fick Jordgubbstårta..mums. Syrran och hennes man ska ut och äta ikväll, Cafe August i Karlstad får besök.

Undrar vad jag ska äta, fredagar brukar man äta mums, men nu när jag inte har sällskap så blir det väl en macka..haha.

Har slagit upp ett glas kallt vin, Gazelle....gott.

Ha en underbar fredagskväll....................

Uppdatering......Nya bud nu kommer han hem vid elva...snyft!

Kommentarer:

Men visst är det så!!!

Känns som om det är mer slöseri med energi etc när man källsorterar än om man inte gör det. Borde vara sopgubbarnas jobb isf ;-)

Du har väl anmält dig till GREGORIUS BLOGGTOPP?!!!

/GG

2008-06-13 @ 17:12:53
#2: Kersti

Skål och trevlig helg. Det är trist att äta själv jag gjorde det igår. Ikväll blir det tjejmiddag. Båda döttrarna och jag. Mannen och sonen är iväg var och en på sitt håll. Tjejerna har hyrt en film men först lite smaskig pasta. Kram

2008-06-13 @ 17:37:27
#3: Monica

men han kommer ju hem iallefall ;) då hinner du sakna honom lite extra !

Göra lite myspys när han kommer hem, ha en skön kväll :;)

2008-06-13 @ 19:19:15
#4: soffie

skål på dej,själv dricker jag ett glas sommarcider-jordgubbe /Lime

mmm va den är god.

Ska du kolla in statsloppet imorrn?

Det ska vi om vädret är bra.

Gokväll

2008-06-13 @ 19:35:22
#5: ¨ullis

Snopet... Men den som väntar... ;)



Ha en trevlig helg! Kram!

2008-06-13 @ 19:43:56
#6: Anna

Men stackars lilla du... sitta där så ensam.. ta ett glas till det lättar upp.Kram på dig.

2008-06-13 @ 19:57:47
#7: Marina

Men lilla du....:-( Om han ringer fler gånger så kommer den där flaskan vara slut snartler



Hoppas att han kommer hem vid senast sagda tid..

Kram!

2008-06-13 @ 20:17:23
#8: Anonym

Jordgubbstårta och sedan vin låter som en bra fredag, trots att sällskapet dröjer.

2008-06-13 @ 23:08:20

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2008-11-27 @ 11:01:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: