*

2008-06-23
22:49:14

Va bra..
Ja det är klart värmen kommer tillbaka...härligt med optimister! Det är jag också i vanliga fall...kändes bara så trist med en här kylan och så förkylning på det.

Idag började jag att sortera mina CD-skivor, kom inte så långt nu ligger massor på golvet.....tappade lusten, får fortsätta i morrn.
Jag har mängder med skivor men ingen ordning alls, när jag ska ha nån speciell får jag alltid leta. Som i fredags när jag lovat ta med mig bla den senaste Eurovisionskivan...den var bara borta, letade och letade. Jag fann den till slut, nej ordning ska det bli...

Nu ska jag krypa till kojs och lägga mig och läsa, har tittat på Foyles War...bra serie, i morrn börjar Morden i Midsumers, härligt.
Undrar om dom har några kvar att mörda??





Kommentarer:
#1: Monica

å börjar den i morgon den måste jag se , hahaha ja hur många finns det kvar? ler 111 styck har blivit mördade iallafall , ;)

Snygg sommerfugl!

2008-06-23 @ 23:10:28
#2: Pyret

Klart värmen kommer tillbaka! Gör den inte det så är det så. Men vi får hoppas :).

2008-06-24 @ 01:16:15
#3: Sickan

Hoppas värmen kommer alldeles snart.

Här är så blåsigt och ruggigt ute så det känns redan som höst i luften.



Hoppas det är jag som har fel på känsel spröten ;)



kram!

2008-06-24 @ 07:11:16
#4: Fia

Haha, ja, det är konstigt att folk vågar bo kvar i trakterna av Midsomer, för det måste vara världens farligaste plats att bo på:)

Jag tror absolut att värmen kommer tillbaka. Fast jag tycker att det är ganska skönt när det varierar lite, jag brukar tröttna på tryckande värme dygnet runt i veckor i sträck.

Hoppas du slipper förkylningen snart, för det är inte kul att få på sommaren.

Kram, Fia

2008-06-24 @ 09:27:59
#5: Anna

Hallo darling :) nu är man på gång en stund till he he..hoppas allt är bra..kram på er......

2008-06-24 @ 10:30:48
#6: Anonym

Båda de två engelska serierna du nämner, tycker jag är väldigt bra.Britterna har bra teater-/film-/skådespelartradition. Våra CD-skivor har vi ingen ordning på, men jag har en del annat som jag måste ordna innan jag tar itu med dem.

2008-06-24 @ 17:01:03
#7: Marina

Ja du..Jag tänkte samma om serien, undra om det finns fler att ta livet av...Den där byn måste vara stor!!!

2008-06-25 @ 07:21:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: