*

2008-06-11
22:02:43

Onsdag kväll.
Ja dagen blev ju inte helt pollenfri..dessvärre. Vi har haft en fin dag här idag, ca 19 grader varmt och sol, det kom en regnskvätt på eftermiddan men det var få droppar. Inget som tvättar bort Pollen, men det gör inget jag vill ha sol&värme. Jag saknar redan den härliga värmen.....men det kanske kommer mera!?

En fördel är ju att jag sover bättre på natten. Nu ska jag snart gå och lägga mig för i morrn är en stor dag för de barnen som börjar skolan, då blir det FEST, presenter (kläder) och så bara en massa onyttigheter att äta. Det är är en tradition som barnen vet om och pratar om.
Hoppas att solen skiner......

Och så några himmelsbilder..



Förrgår kväll



Ikväll för en liten stund sen..det är fjädrar på himlen..ser ni dom??



Och så naturligtvis Solnedgången...........

Kommentarer:
#1: Anki

Här har blåst mycket i flera dagar. Det har blivit kyligare, ca 10 grader bara på e-m i samband med en regnskur. Men det kom bara några droppar. Det skulle verkligen behövas mer regn, för det är så torrt. Det brinner i skogen några mil härifrån, och röklukten har legat på hela dagen. Usch o ch fy!

2008-06-11 @ 22:15:49
#2: Therese

Ja, det är slitigt nu, långt till semester också.

Försöker njuta men...



Puss o kram

2008-06-11 @ 22:27:43
#3: Anna

Ja godis festen kommer jag ihåg :D

Ät & tänk på undertecknad ;) kram

2008-06-12 @ 08:06:32
#4: Anna

Ja godis festen kommer jag ihåg :D

Ät & tänk på undertecknad ;) kram

2008-06-12 @ 08:07:05
#5: Mumin

Hej Ninni! Va kul med avslutning....ja ni hittar väl på massa kul förstår jag........nu är det redan torsdag, gud vad tiden går fort. Ha det gott! Kram Mumin

2008-06-12 @ 08:18:55
#6: Monica

Kul för barnen med lite "extra".



Vackra himlar du fotat. Går du på semester nu eller?

2008-06-12 @ 09:14:16
#7: Sickan

Låter spännande med godis fest!! :D



Jag saknar oxå värmen,......vill ha den nu!!

Ha en bra dag!

krasm!

2008-06-12 @ 10:26:32
#8: Pialotta

Godis är gott och barnens ögon, då det vankas gott gott:-) Kan oxså tycka det är skönare nu på nätterna sover bättre. MEN klart vi ska ha sommarvärme när det är sommar och vi får bara hoppas att sillen o nubben inte får för många regnstäng på sig:-)

Kramar

2008-06-12 @ 11:50:31
#9: Sylvia

Ja tycker vi äntligen har fått bättre väder! Jag som inte tål värmen utan sitter inne bakom nedfällda persienner blommar upp när det är mulet och runt 10+. Island skulle nog passa mig.

Det var kul att träffa dig - vi hade trevligt på bloggträffen. Tiden gick så fort att man inte hann prata ordentligt med alla tyvär.

2008-06-12 @ 18:13:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: