*

2008-06-22
10:13:25

Jag lever..
Struntade i bloggen igår och tog en riktig slödag! Vi hade en jättemysig Midsommarafton, vi började med sill och nubbe vid halv två ungefär!

Sen blev det kaffe jordgubbar och glass. Vi spelade spel, nåt kul frågespel som INTE jag vann..haha. Men i Kubb slog jag och Birgitta gubbarna....

Sen lite senare grillade vi, vi kunde sitta ute hela kvällen, vi satte upp en presenning så det inte skulle blåsa så på oss och vi hade tagit med en terassvärmare.

Vid halv tio kom grannarna och hälsade på, vi dansade och hade jättekul, sen var det dax för Hugo att sova, jag följde med in till dom, Hugo var såå go, lägg dig i min säng sa han du måste prova och känna va skön den är, klart jag gjorde!
Du måste ligga under täcket för då blir det skönare....jaha bara att göra det då.

Han kröp upp bakom ryggen på mig...här kan du ligga hela natten tycker jag, Ja men då blir ju Anders ledsen, han kan sova här han med...det var en liten remsa kvar av sängen (hihi)..Nää sa jag han snarkar...då for han upp jag och Anette tittade på varandra och funderade på vad han skulle göra...jo då kommer han tillbaka med ett snarkplåster!!

Vi skrattade gott, nej vännen sa jag det är nog bäst att du sover i din säng själv så kommer jag tillbaka en annan dag...Lovar du det då?? ABSOLUT...men sa Hugo jag tänker på dig hela natten och du tänker på mig...då kan vi låtsas att vi är tillsammans.

Så himla GOOOOO, snart fem år. Anette sa sen att han pratar om oss hela tiden, så fort han ser det blå höghuset så säger han där bor Ingegerd&Anders.
Och det han sa till dig nyss...det är KÄRLEK.(Det gjorde mig så glad, han blev så ledsen när vi skulle flytta.)

Hem åkte vi ganska tidigt, Leif skulle upp och jobba förmiddag.

Och bra mådde vi igår, men jag har blivit förkyld, konstigt det blev jag förra Midsommar också..

Ha det gott...jag hälsar på er snart..kram ♥

Kommentarer:
#1: Monica

Vilken härlig liten kille. Gud så jag kan sakna den tiden då man fick mysa med ungarna på det sättet.



Bussbåten är ju på prov i år så funkar det bra så kanske det blir en "rutt" till Lillängshamnen nästa sommar - det vore mysigt.

2008-06-22 @ 11:19:21
#2: Anonym

Att spela olika spel, även frågespel, är trevligt. Det bli mycket prat och kommentarer. Ni verkar även ni ha haft en blåsig afton, men lyckats handskas med det. Ni verkar i alla fall ha haft det avkopplande.

2008-06-22 @ 11:50:23
#3: Sickan

Låter som om du oxå haft en helt perfekt midsommar!

Ha en fortsatt skön söndag!

Kram!

2008-06-22 @ 14:03:35
#4: My

Vilken härlig midsommar, och vilken go unge! Kram

2008-06-22 @ 17:23:26
#5: Gunnel

Vilken härlig liten kille.



Du får låta bli snapsen så kanske förkylningen håller sig borta :O) eller så får du ta flera.

2008-06-22 @ 18:15:13
#6: Alex

Det låter jättehärligt!



Kram!

2008-06-22 @ 18:26:58
#7: soffie

Guuu va goo han är er Hugo!

Hoppas att din midsommar helg har varit bra!!

Va fin din bloggdesign är!!

Jag vill länka dej om det går bra för ibland tappar jag bort dej!

Jag lägger till dej i Länklistan å vill du det ej tar jag bort dej!!

Må så gott och ja det va Bomstadbaden vi var vid på midsommarafton!!!

2008-06-22 @ 18:31:50
#8: Mumin

Vilken härlig unge......så sött:)) Ja stålkeps hade inte jag igår heller. Det var skönt och idag har det öst ner med regn. Nu får det gärna bli badväder igen. Kram på dig vännen! Mumin

2008-06-22 @ 19:55:50
#9: Anonym

Ja se ungar de är för härliga och de är ärliga.

Ha det toppen kram Tingeling

2008-06-22 @ 22:11:06
#10: Helena

Härlig kväll ni fick. Ha det så gott.

2008-06-22 @ 22:20:33
#11: Anne

Hej nu äntligen är jag inne och tittar på din blogg. Malin sa att du väntade på att jag skulle titta på din sida. Jag fattar nada av det här med att blogga, så inte fattade jag att det var kutym att gå in på andras sidor när de sett på mina. Måste fråga en sak. Bilden med foten och ödlan, är det din fot eller en bild du hittat?

Trevlig sida du har. Ska komma in och titta här fler gånger.

Ha en bra dag Anne

2008-06-23 @ 00:28:59

Hallå



Här har helgen varit lugn och skön. Nu skall man i väg till jobbet och det känns inte lika kul. Varför känns det alltid som om helgerna är för korta jämt! =)



Kram Sus

2008-06-23 @ 07:29:07
#13: Helena

Vilken go liten kille.=)

Härligt att ni haft en bra midsommar.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

2008-06-23 @ 08:11:57
#14: linda

Visst är det härligt med barns ord...

inga krusiduller inte, rakt på sak.

2008-06-23 @ 09:04:38

I see first time your site guys. I like you :)

2010-04-22 @ 08:57:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: