*

2008-06-30
18:09:50

Här igen!


Gotland here vi come!



Far&son plockar upp solbrillor



Farbror Christoffer med "bebis"


Sagoläsning..typ åtta böcker!

Jaha nu ville inte bloggen ladda upp fler bilder...får bli fler i morrn!

Vi har iallafall haft en toppenhelg, jag har sett mycket av södra Gotland och så Visby..vackert.

När vi åkte efter kusten var det som att vara i Grekland..samma karga landskap och så det underbara havet.

Idag har vi varit och är jättetrötta, nästa gång vi åker till Gotland får det bli en längre tripp, först över fyra timmar med bil, sen nästan fyra timmar med båt...jobbigt.
Men det var det värt den här gången så härligt att få träffa barnbarnen...Goooooa som skrutt.

Vi har gjort massor..igår gick vi en och en halv mil!!!


Kommentarer:
#1: Anonym

När man kommer till Gotland så känns det nästan som att vara på "kontinenten" p.g.a. klimatet och växtligheten. Jag tycker MYCKET om Gotland, men håller med dig om att det tar tid att komma dit. Jag har en bit med bil först innan jag tar färjan.

2008-06-30 @ 18:17:01
#2: Fia

Jag har fem minuters promenad till färjan, men åker alldeles för sällan till Gotland ändå. Bagarns bullar, vet du...

2008-06-30 @ 18:59:14

Visst är det härligt att träffa sina nära och kära. Goa barnbarn du har! Ha det gott/kram Tussegumman

2008-06-30 @ 19:10:46
#4: Gunvor

Men åhhh vilken härlig helg du haft! Jag tycker att bilresorna till o från är värsta resan. Både till flyg o båt.Vi har långt till båda.

Jättegulliga barnbarn som lyssnare.

Kram kram!

2008-06-30 @ 20:12:31
#5: Gunnel

Tänk om jag vetat att det var Gotland ni skulle till....då hade jag smugit med.

Gotland för mig är himmelriket. Som jag trivs där. En gång har jag sagt att när jag blir pensionär då ska jag flytta till Gotland...till Ljugarn...bara för att få närhet till Folhammar.

Alla dessa underbara människor.

Vilken tur ni har som har släkt där!



Mmmmm...måste nog åka dit igen.

2008-06-30 @ 20:17:32
#6: Sickan

Jag har bara varit på Gotland 1 gång! Där är mysig natur,som du säger så påminner det lite om Grekland.



Sagoläsning 8 böcker.........de vet vem de ska fråga om det :D



kram och ha en skön kväller!

2008-06-30 @ 20:41:24
#7: Monica

o jag har aldrig varit där men kanske blir deten gång i framtiden! hoppas på det har hört så mycket trevligt om just gotland

2008-06-30 @ 23:55:11
#8: Marina

Vad kul att ni hade det trevligt!Tur att du är van att läsa böcker högt;-)

Ha en bra dag!

2008-07-01 @ 06:54:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: