*

2008-07-30
09:45:38

Men hallååååå..
Vad är det här..vaknade i morse att det var alldeles svart i horisonten...la mig igen sen när jag vaknade nästa gång så regnade det!

Nu gör det inte det men det är mulet och vi skulle ut på båttur med goa vänner...SURT! Jaja vi får väl se om det spricker upp.

Vardagsrummet blev kanonbra...gissa om min kropp värker idag...aj,aj. Vi var till ikea och köpte en ny matta, en stoooor  Persisk...så jäkla snygg.

Även en bikini fick jag tag på, sprang in på Kapp-Ahl för dom har ju kanonrea...men det som fanns kvar var i storlek 36 (det var längesen) och 46 (och dit har jag inte planerat att komma)

Men Stadium hade...endast 79 kronor delen...REA! Den var vändbar..blommor på ena sidan och ränder på andra. Lite låga byxor kanske men volangerna får väl dingla över..haha.

Ha en sköööööööööööön dag på er Kramen ♥

Kommentarer:

Va kul att du fick tag i en bikini...och så billigt dessutom!!!

Jasså du e rädd för daggmaskar.....jamen dom kan du ju i alla fall springa ifrån :D

Vi har alla våra knäppa idéer,eller hur??

Kram på dig

Margaretha

2008-07-30 @ 11:41:33
#2: Mumin

Hallå bruden! Är allting bra förutom träningsvärk? Ja vädret är ju lite sisådär, det är varmt men solen har gått och gömt sig. Va bra att du fick tag i en bikini. Jag köpte mig en baddräkt igår, men jisses vad utplockat det var. Kram och puss från Mumin

2008-07-30 @ 12:39:56
#3: Monica

Va, har det regnat hos dig?! Inte en droppa här i Haga i alla fall. Men jag har väntat på både blixt & dunder...men det kommer!



I morron drar jag Norrut - ha en trevlig helg.



Kram

2008-07-30 @ 22:27:21
#4: Inga M

Roligt med reafynd. Jag brukar bli så besviken eftersom jag oftast drar 36 eller 38 och det jag eventuellt vill ha brukar vara slut i de storlekarna. När det gäller sommarkläder så ligger jag lågt. Använder i stort sett bara gubbens avlagda stora vita bomullsskjortor och jeans varje dag! Det är så skönt, särskilt i värmen. Men jag får skärpa mig till hösten och shoppa lite. Vi ska till Stockholm nu snart så då får jag kolla lite.

Ha det gott i dagens solsken!

2008-07-31 @ 10:29:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: