*

2008-07-28
10:43:58

Härlig dag..
Vi hade en skön dag på stranden igår.....vi var där i fem timmar så mycket har jag inte varit i solen i Turkiet. Solbrännan späddes på lite till!

Sen tvättade vi lite till, jag och sonen åkte till stan och hämtade suschi, sen gick jag och Anders hem till Birgitta och bjöd henne på mat...första gången hon åt suschi och hon tyckte det var skitgott....och det var det.

Sen satt vi i den varma kvällen och sölade vitt vin, vid halv tio kom Leif från jobbet. så vi satt ett par timmar till innan vi gick hem i den varma natten.
Jag somnade innan jag lagt huvudet på kudden...hihi.

Nu kommer snart vår nya soffa de ringde för en stund sen från Ikea...spännande!


Kommentarer:

Tävla om goodiebag värde över 20 000 kr läs mer i min blogg och länka gärna till inlägget i min blogg så har du större chans att vinna.



Kopiera denna länk direkt in i din blogg så är chansen stor att just du vinner. Detta är den största tävling någonsin i bloggvärlden

http://annawintour.blogg.se/2008/july/tavla-om-goodiebag-varde-over-20-000-kr.html#comment

2008-07-28 @ 10:47:59
#2: Anna

Men vad kul med ny soffa...det är ju inte så ofta man köper ny sådan.. ja vilka dagar o kvällar va...underbart.

2008-07-28 @ 10:53:31
#3: Helena

Vad kul med en ny soffa.=)

Jag visste inte att det fanns tabletter för det också men tack för tipset.

Nu är jag nog igentligen ingen som gillar att ligga och pressa i en solstol och smörjer jag mig riktigt med solskydd så brukar det gå bra.=)

Jag gillar den beige/bruna skalan för då kan man ha färg på allt annat istället och till brunt går ju det mesta.

Vi har funderat på att måla också men vi ska leta lite till efter en fondtapet först.

Resren av väggarna tänker vi nog måla så hittar vi ingen tapet så blir det en målad fondvägg i avvikande färg.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

2008-07-28 @ 11:07:43
#4: IKA

Hej hopp i stugan,

Visst är det väl skoj med förnyelse.

Hoppas att det är bra med er. Sushi är inte alls dumt, då borde du gilla surströmming med. Hihi

Sköt om sig nu.



Kramiz/IKA

2008-07-28 @ 12:03:50
#5: Sickan

Då får vi kanske se soffan sen???



ha det gott!

Kramen!

2008-07-28 @ 12:50:17
#6: Junitjej

Vad kul med en ny soffa! Hoppas man får se en bild på den sedan. Vilken härlig sommarvärme vi har! Du måste vara kanonbrun nu.

2008-07-28 @ 14:48:39
#7: Mumin

E du inte trött på att sola? Herregud man ser väl bara ett par vita tänder snart där du går fram?:) Vitt vin så himla gott när det är varmt men man blir lite knasig i bollen tycker jag ha ha....alltså mer än vanligt.....ja den nya soffan vill jag titta på:) Kram vännen! Mumin

2008-07-28 @ 15:49:46
#8: Malin

handlade ni mat på det nyöppnade stälet vid mig??? kram

2008-07-28 @ 21:56:48

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-06-25 @ 07:35:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: