*

2008-02-27
15:58:46

Sömnsjuka!
Kan man drabbas av det måntro?? Är övertygad om att nån sömnbacill har bitit mig....eller är det bara våren som är i antågande??

Idag har det varit så genomgrått, men tittar jag ut nu så tittar faktiskt solen fram genom molnen.

Har planerat idag....mycket hann vi med, planera för gruppen, test för TRAS (tidig registrering av språkutveckling)
Vi måste kolla lite på barnen vad de kan eller inte kan inför utvecklingssamtalen.

Planering av nya inskolningar, inhandlat lite grejer till gruppen. Samt lite annat.

Ny sitter jag här och gäspar, tog mig lite kaffe undrar om det hjälper, kan ju inte lägga mig nu då somnar jag aldrig ikväll.
Hade tänkt att åka till stan..men det skiter jag i..tar det i morrn.

Ha det gott...




Kommentarer:
#1: Marina

Låter som mig..Kan sova väldigt mycket och länge just nu!!
Tror att det är vädret som gör det!

2008-02-27 @ 16:02:31
#2: Helena

Jag känner mig oxå trött idag....kan ju bero på det trista vädret eller att jag var uppe så tidigt.
Tack för komplimangen om min bild.
Ja jag har tagit bilden själv....det är min nyaste orkidee som är modell.=)
Ha en mysig kväll vännen!
Kram

2008-02-27 @ 16:24:39

Tro inte att du e ensam om att gäspa.....
Känner mig otroligt seg och oinspirerad i dag.
Hoppas på att morgondagen blir lite lättare, det e ju ändå närmare till helgen :o)
Ha det gott
Margaretha

2008-02-27 @ 16:33:34
#4: Nalle

Tack allt är bra:) Men jag är också trött, många som är trötta nu. Vädret, vädret. Så är det.
Har lite bloggtorka. Tycker inte jag har nåt att säga:)) Kramis

2008-02-27 @ 17:02:41
#5: Fie

Tror att det ligger i luften alla är trötta hihi=) tack för din kommentar fattar inte att folk orkar lägga ner sån energi på sån skit :S ha en trevlig kväll kram

2008-02-27 @ 19:18:23

det är nog våren som är i antågande.. behöver nog luft allihopa och drar extra andetag eller nåt. Gäspar gör tydligen många just nu
Vad ni hinner mycket på jobbet! Härligt. Det där med TRAS lät spännande.
kram

2008-02-27 @ 19:48:31
#7: Anonym

Jag tror att våren kan göra oss lite trötta, SAMTIDIGT som vi känner oss piggare och gladare. Förstår inte riktigt hur det går till....

2008-02-27 @ 21:39:29
#8: Ninnie

Trött är jag också, nästan jämnt...Måste bero på bristen på solsken, tror jag.

2008-02-27 @ 22:11:01
#9: Inga M

Det borde väl inte vara vårtrötthet i februari, men årstiderna är ur led i år. Men sen kan Du vara lite hängig efter snuvan också. I morgon åker jag till Karlstad och spejar efter lökväxter att köpa och sätta ute. Vi har det precis som i april ett normalt år. Tjälen har gått och de första blommorna blommar redan i rabatterna.

2008-02-28 @ 08:36:57
#10: Annelie

Ja, jag med har nog blivit biten av sömnsjukan.Jättejobbigt är det.
Va spännande med en bloggträff. Det måste du fortsätta att skriva om =)
Ha en fin dag/kram

2008-02-28 @ 11:35:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: