*

2008-02-13
20:21:28

Sömnig??
Sov ju länge i morse...hade vilan borde faktiskt inte vara trött, men det är väl all luft jag fått idag. Var ute på förmiddan sen hela eftermiddan, det var så fint väder så vi tog "mellis" ute.

Tog en snabbsväng in stan efter jobbet, tänkte utnyttja mitt presentkort på Village, men jag hittade inget jag ville ha!
Handlade lite på Indiska istälet sen åkte jag hem. Tänkte hämta ut ett paket från Yves Rocher..gick till mitt vanliga ställe, men se då hade paketet kommit till Bilisten istället..suck. Får ta det i morrn

Nu ska jag Roomservice, sen blir det Greys Anatomi.

Suss gott när det är dax!

Kommentarer:
#1: Monica

Samma här ...trött som bara den i dag. Kan inte skylla på för mycket luft heller så jag vet inte vad det är ...brist på luft kanske.

Kram

2008-02-13 @ 21:50:13
#2: Anonym

Ja idag har det ju varit riktigt vårväder så idag på eftermiddagen har det hettat lite i mina kinder kram Tingeling

2008-02-13 @ 22:06:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: