*

2008-02-23
09:51:23

lördag morgon..
Har klarat mig....jippi! Vaknade till strålande sol idag så härligt, men det blåser så det är nog inte så skönt som det ser ut!

Har hunnit duscha druckit lite kaffe, ska slå mig ner och läsa lite tidning och sen kanske lösa Melodikrysset.

Vad vi ska göra med resten av dan har vi inte bestämt, förmodligen en promenad. Handla behövs nog också, ska väl ha nåt gott till ikväll.
Igår åt vi räkor det var gott, men det hade inte gjort nåt om räkorna hade haft lite mer sälta.

Ja igår åkte Mi ut ur Lets Dance, undrar vem som åker nästa vecka...Matte eller kanske Danny. Jag tror Tina kommer att vinna alltihop.

image1116

Glömde, det pågår en tävling hos Happy, där du kan vinna grejer från oriflame.

Ska länka henne..men det funkar ju inte! Men länk till henne finns här brevid...fuskar jag nu Happy??



Kommentarer:
#1: Anonym

God morgon på dig
Hoppas att din dag kommer bli underbar i solen
Här är det grått och tråkigt kram Tingeling

2008-02-23 @ 10:10:36
#2: Gunvor

Good morning! Här skiner samma sol! Vi ska åka iväg med Astrid idag..lite hemskt blir det att skiljas från henne nu.Hon har ju varit här i två mån. Men nu är matte hemma igen o vill ha hem sin lilla gumma!Det är tur att vi ska åka snart så man inte hinner sakna henne så mycket. Det blir fullt upp med packning o sånt som hör till när man blir borta i tre veckor.

Jag tittar också på Lets dance. Nu börjar det bli lite svårt att veta vem man vill rösta ut. Alla är jätteduktiga! Jag tror nog också på Tina som vinnare. Jag kommer att missa några, men hinner se finalen!
Ha en skön dag i sola! Kramar från mej!

2008-02-23 @ 10:20:07
#3: Mumin

Morrn morrn....ja det var väl väntat att Mi skulle åka ut...jag tänker alltid på dig när jag ser KarlPetter och tänker undrar om Ninni pratar lika mycket värmländska som han gör? Ha ha gör du det?? Ha en go lördag.....här är översvämmning i Göteborg och blåser småspik. Kram Mumin

2008-02-23 @ 10:34:07
#4: Monica

Jag har bara varit ut på balkongen än så ag vet inte riktigt hur det är ...men det ser ju fint ut. Gôtt att du klarat dej!

Kram

2008-02-23 @ 11:37:35
#5: My

Trodde inte Tina var så smidig?! Har knappt sett det, men det lilla jag sett verkar hon kanonduktig!

2008-02-23 @ 14:41:37
#6: Helena

Jag tror också att Tina vinner allt. Det är svårt att inte tycka om den tjejen. Hon bjuder på sig själv och är som hon är.
Kramar.

2008-02-23 @ 14:42:46
#7: Junitjej

Ninni, ja, idag kom jag upp tidigt. Efter en stund vid datorn gick jag och lade mig igen. Somnade en stund. Jag hade sportlov v.7.

2008-02-23 @ 14:57:51
#8: Pyret

Jag gillar Tony Richardsson och röstade på honom igår :D. Tina är även en stor favorit som kommer gå långt!

2008-02-23 @ 16:25:25
#9: Nalle

Tina är favorit hos mig också.Hon är så duktig och så är hon så trevlig, en kanontjej helt enkelt. Så gillar jag bonden, men vill inte att han skall vinna. Ha en fin lördagskväll, tur att du klarade dig !! Kram

2008-02-23 @ 18:20:23
#10: Gunnel

Missade Lets dance igår...men den jag hade i mina tankar som jag ville skulle åka ut (usch ja utan att ha sett dom dansa igår) var just Mi. Jag hoppas att det är Tina som kammar hem vinsten i år..för hon är duktig och så bjuder hon på sig själv

2008-02-23 @ 20:23:48

Jag hoppas på Tina, hon är ju helt grym.

2008-02-23 @ 23:17:42
#12: Kersti

Nu har hela lördagen gått så jag får väl önska en riktigt skön söndag.

2008-02-23 @ 23:59:48
#13: Annelie

Melodifestivalen är riktigt uruselt tycker jag. Bara i princip, dåliga låtar.
Ett jippo, där dom drar in pengar. Dom vet redan nu vilka som går vidare till finalen. Det är jag hundra på.
Ha en fin dag! Hoppas ni får en promenad mellan tvättarna/kram

2008-02-24 @ 11:33:33

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-02-05 @ 10:09:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: