*

2008-02-16
16:28:18

Bidde inte så bra.
Alände stan vid femtiden upp på hotellrummet där fick jag ett glas gott rödvin och lite nötter. Vi satt och pratade en stund om hur vi skule lägga upp kvällen.

En öl i baren skulle vi börja med, äta lite, senare bada jaccuci! Öl fick vi, träffade en kompis som jag inte träffar så ofta..KUL!

Sen gick vi och käkade...det var god mat, massor med goda sallader att välja på samt två varmrätter, detta sköljdes ner med ett glas rött.
Sen gick vi upp på rummet, kollade lite på Lets Dance, vi bestämde oss för att gå ut på stan en sväng och sen bada.
På väg till puben kände jag mig lite illamående...nåå det går väl över tänkte jag, men icke sa nicke.

Vi fick gå hem igen..ja sen har jag roat mig hela natten med att besöka toan...jättekul verkligen att bli magsjuk på ett hotell.
Höll på från tio till fem i morse...herregud va dålig jag var!

Fick sova lite grann, vid halv elva åkte vi hem.....suck ingen Hotellfrukost som jag sett fram emot.

Sen har jag legat däckad på soffan, sovit mestadels, men min mage mår fortfarande inte bra...FAN säger jag bara!!
Nu är frågan om jag har blivit matförgiftad eller om det är en vanlig magsjuka??

Jippi vilken helg det blev......

Kommentarer:
#1: ULLiS

Men fy va trist!!! :( Hoppas att du känner dej bättre nu! Kramis

2008-02-16 @ 16:30:48
#2: Anonym

Så himla tråkig.
Jag är oxå sjuk urinvägsinflammation så jag har varit hos läkaren fått pencillin men mår inte riktigt bra ännu Krya på dig Tingeling

2008-02-16 @ 16:51:25
#3: Fie

Nej vad tråkigt hoppas du snart är på fötter igen!

2008-02-16 @ 16:52:17
#4: Marina

Näe vad trist!Hoppas att du snart är på benen igen..
Hoppas att ni får tillfälle för att ha det trevligt snart igen,utan sjukdomar/matförgiftningar?

2008-02-16 @ 19:02:03
#5: Pyret

Fy vad tråkigt! Trist när ni planerat så fint! Krya på dig!

2008-02-16 @ 19:20:17
#6: Pialotta

Tråkigt, tråkigt.. hoppas du mår bättre nu då. Snart börjar musiken.. du har väl stativ och mick redo:-)
Kramar

2008-02-16 @ 19:49:05
#7: Gunnel

Fasiken vad trist. Håller tummarna för att du känner dig helt ok snart igen. Trist när det inte blev som planerat

2008-02-16 @ 20:28:40
#8: Annelie

Det var tråkigt att höra...men det går fler tåg, även om det inte är så kul att höra nu.Kram till dig

2008-02-16 @ 21:55:55
#9: Kersti

Stackare. Men det är mycket sjukor i omlopp nu. Magsjuka brukar i alla fall gå kvikt över så jag hoppas att du snart är på benen igen. Kram

2008-02-17 @ 00:00:04
#10: Monica

nämen stakkare ! fan va tråkigt!! Ni skulle ha klagat på maten då hadde ni fått en ny övernattning!
Hoppas du mår bedre nu!
Jag / vi ska till falun i helgen på hotell weekend hoppas jag inte åker på sånt *phu*

2008-02-18 @ 22:36:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: