*

2008-12-02
08:26:12

Tisdag 2 dec
Känner mig rejält mör och öm, var till kiropraktorn igår...aj aj va låsningar jag hade i nacken och bröstryggen.

Jag vet inte hur många knäckningar han var tvungen att göra.....hade skitont efteråt vilket han sa att jag skulle få!
Så kvällen tillbringades i soffan med värmedyna.

Har sovit gott i natt men som sagt jag är sååå öm fortfarande....men i morgon känns det säkert bättre.
Ikväll ska jag sitta på föreläsning i tre timmar...hoppas det känns bättre om några timmar jobbigt att sitta annars!

Åhhh är det inte julledighet snart..haha behöver lite vila. Tackade NEJ till en grej på lördag, kännner mig som en stor skurk men jag orkar bara inte.

Hoppas ni är pigga och glada därute...kramar ♥

PS jag är glad också...trots all skit..haha DS


Kommentarer:
#1: Lissen

Stackare, men det var nog bra att gå till kiropraktikern! Hoppas värken släpper under dagen.



Det är inte så långt till jul ledigheten.... snart.. snart!!!

Ha en skön dag!

2008-12-02 @ 10:50:18
#2: Nettan

Du får ta med en kudde så att du sitter skönt !



kram

2008-12-02 @ 10:59:08
#3: lena

Skönt att kiropraktikern hittade felet iaf.

Det kan ömma rejält en tid efteråt.

Ledigt vill man nästan ha jämt hehe!!

Ha det bäst, kram lena.

2008-12-02 @ 13:16:16
#4: Lena

Skönt att få det avklarat för denna gången och hoppas att ömmheten också släpper.



Sv. Jag har framförallt ständig smärta i nacken/bakhuvudet fast mer och mindre. Har skadat nacken c1-c2 i en bilolycka och opererat den två gånger...så det har blivigt nervsmärtor...men det går att leva med och man får försöka göra det bästa :)

2008-12-02 @ 14:05:59
#5: monica

pigg? veta sjutton , men ganska glad i rätt sällskap!

va duktig du är som kommer iväg till kiropraktorn istället för att hala ut på det och ha ondt!!

Betalar jobbet din friskvård? kirpraktor?

2008-12-02 @ 14:32:37
#6: marie

har aldrig varit till en kiropraktor någon gång....gör det inte ont.



nu kommer det ner snö hos mej, kanske hos dej med.

2008-12-02 @ 14:47:52
#7: Ester

Det är ju inte så lätt att sitta på föreläsning när man har ont.

2008-12-02 @ 15:26:40
#8: Annica

Gubben mår bra. Jag träffade honom idag och han var så tacksam för all hjälp han fått så jag fick en stor kram. Jag blev generad och sa att jag hade förståelse för att han svimmade. Han hade ju så många vackra kvinnor runt omkring sig. ;-) Och han höll med om att så var nog fallet. Inte lätt att hålla hjärnan skarp då inte. En underbar man som jag änskar får leva ett långt och lyckligt liv. Väldigt lik min farfar. Kanske därför jag fattade tycke för honom på en gång.

Du har nog rätt.

Till slut måste kroppen få dra i handbromsen. Och jag känner mig väl efter alla år så jag har bara väntat på att bli sjuk. Det är så jag hanterar stress. Inte speciellt bra men det funkar. Typexempel är när vi skulle gifta oss. Kontrollfreaket jag skulle ju absolut ha koll på minsta lilla isbit. Hittade i somras mitt bröllopschema?!?!?!?! Där hade jag skrivit varje dag med kolumner för varje person som skulle hjälpa till. Där stod det vad de skulle göra, och vilken tid de skulle göra det, kontaktpersoner, telefonnummer. ALLT! Men så är jag van att jobba. Vem som helst ska kunna kliva in i mitt ställe och fortsätta jobba. Och allt gick förstås hur bra som helst. Förutom att jag hade glömt att beställa blommor till mitt hår.... Men vad fan. Det finns ju människor som arbetar hela dagarna med att sälja blommor så det löste sig det med. Det enda jag inte fixade var när min underkjol bestämde sig för att den inte skulle hålla längre. Mitt på kyrkbacken, sekunden innan vi skulle gå in i kyrkan. Detta ledde till att klänningen blev två decimeter för lång. Så jag fick sparka fram med benen när jag gick in i kyrkan för att inte snubbla på kjolen. Men gift blev jag!

Oj vad massa jag skriver. Och bara om mig... SORRY!!!

Hur mår ryggen din nu då? Lika öm fortfarande?

Om du vill kan jag ta över din smärta. Tror inte den skulle märkas på mig. SÅ jag anmäler mig att ta över så du får vila lite. ;-)

KRAM på dig!

(Tog tempen nu. 38,9 Det kan vara anledningen till att jag skriver så mycket....)

2008-12-02 @ 16:34:40
#9: Alexandra

Oj, ingen höjdare att sitta länge då man har ont...hoppas du mår bättre snart!



Kram!

2008-12-02 @ 16:45:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: