*

2008-12-06
19:39:14

Slödag och lördag!
Har slöat hela dan har inte gjort nåt vettigt, jag märkte idag att jag tog ett bra beslut att inte åka på fest. Har en brakförkylning på gång så jag känner mig lite hängig.

Det enda jag har gjort idag var att åka till affären för att köpa bla godis..hihi och senaste ARN filmen blev det också.
Så nu har vi allihop tittat på den...nästan lika bra som den första.....men ack vilket sorgligt slut, snyft.

Nu lagar vi mat...ska bli fylld biff och potatisskivor som jag har kryddat med flingsalt och hackad chili också citronolja på alltihop..skjuts in i ugnen.

Det börjar dofta gott.....vi har inte ätit nåt ordentligt på hela dan!


Ha en mysig lördagskväll....kram ♥

Kommentarer:
#1: bg

vi har ätit en god middag som vi har av slutat med kaffe glass o konjak tillsamans med handboll vilken underbar dag sport av alla dess slag ni har väll tittat? GÖTT att vi fick en vecka det blir nog kanon jag längtar redan. Vi syns på tisdag,puss

2008-12-06 @ 19:54:55
#2: bg

2008-12-06 @ 19:56:32
#3: marie

har inte sett arn ännu, det är inte jag som väljer film, utan det är gubben....

sist jag valde en film var väldigt många år sedan, jag valde blå lagunen....efter det så tycker min man att jag inte ska välja =)

2008-12-06 @ 20:00:54
#4: Helena

Ha en trevig kväll och hoppas maten smakade.

2008-12-06 @ 21:36:32
#5: Lena

åh, du det där lät gott! Hammarö är ju ingen bit...jag kommer ..hahaha eller ja, en annan gång.



Nu ska jag softa med en film. Stora tjejen är hemma, gubben har slocknat liksom lilltjejen. I morgon väntar en massa skutsande hit och dit. Den lilla är lite väl aktiv :)



Ska inte se Arn men det får bli en annan dag för jag har ju sett ettan....trist att den inte var riktigt bra fast gott med godis :)



Natti natt!

2008-12-06 @ 23:17:05
#6: Mollan

Din mat lät god.

Vad fyllde du biffarna med?

Du frågade mig om jag hade ont i ryggen med?

Men jag dras med en Wiplashskada så det sitter mest i nacke och huvud.

Ha det så gott.

2008-12-06 @ 23:48:02
#7: Vaniljis

Mumsigt det lät. Hoppas du inte blir jättesjuk nu då! Ha en ba söndag! Kram

2008-12-07 @ 08:17:12
#8: soffie

hoppas du kureraR dej nu

Arn filmerna gillade jag men som du säger guuu så sorgligt slut usch så dumt,

ha en bra söndag i det gråa vädret.

2008-12-07 @ 10:02:34
#9: Anna

Upp o hoppa ligg inte o dra dig..ha ha..här är jag pigg o galen..så är det bara.

2008-12-07 @ 10:18:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: