*

2008-08-05
19:29:09

Vilken dag..
Supermysigt...jag och min väninna har gått många timmar på stan, shoppat ätit och shoppat igen. Efter ett tag var jag kaffesugen trött i ryggen efter allt gående jag föreslog Ikea...där är det nog folktomt idag eftersom det var knöfullt med folk på stan...men ack så fel vi hade!!

Men fika fick vi kaffe och mandelkaka för endast tio kronor..har man Familykort kostar kaffet gratis!!

Birgitta köpte en hel del på Ikea, hon skulle göra om sitt kök till lila från grönt....nya gardiner, matta, krukor mm!

Jag köpte förvaringslådor, ljus (naturligtvis) och lite annat smått och gott. Vi åkte hemifrån före elva och var hemma halv sex, idag borde jag haft stegräknare på mig!!

Nu har vi ätit middag, hemgjord Pyttipanna..såå gott, nu sitter jag här och jäser och är görmätt!

Nån bloggrunda har jag inte hunnit med idag..men jag kommer i morrn...Ha en sköööööön kväll, kramen♥

Kommentarer:
#1: Znogge

På IKEA är det alltid mycket folk när man än kommer dit tycker jag! Men enligt deras katalog ska man välja måndag eller tisdag morgon precis när de öppnar och så ska man så klart undvika helger! Vi kommer alltid dit "fel" men korvförsäljningen gör att Husses humör inte dalar om jag är där med honom;-)



Ha en fortsatt bra kväll!

Kram!

2008-08-05 @ 20:43:34
#2: Nettan

Det var en riktig ikearunda det. Ha, ha !

Hoppas du får en skön kväll nu !



kram

2008-08-05 @ 22:14:09
#3: Gunvor

Hoppas ryggen höll efter alla timmarna på stan. Det är jobbigt att gå o gå!Jag blir alldeles slut. Det är synd för det är kul med en riktig shoppingdag.

Ha det så himla mysigt i morron också! Kramis!

2008-08-05 @ 22:25:57
#4: Junitjej

Vilken härlig dag!

Vad gott det låter med hemmagjord pyttipanna!

2008-08-05 @ 23:22:22
#5: Kersti

Det låter som om ni hade en bra dag. Må så gott Kram

2008-08-05 @ 23:38:31
#6: Helena

Oj vilken lång shoppingdag.....härligt.=)

Jag antar att du är trött i ryggen idag men det var det säkert värt.=)

Ha en skön dag vännen!

Kram

2008-08-06 @ 09:08:11
#7: Monica

oj vilken härlig dag ;) jag hadde ungefär en sånn dag med,men ingen ikea som tur var ler

Kram

2008-08-06 @ 12:13:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: