*

2008-08-21
20:13:54

Och här är andra..


Den här har jag fått av Anna tack söta du!

* inspiration
* För glädje
* För vänskap över nätet

Jag länkar till
http://tammyvitale.com Så hon kan besöka alla underbara kvinnor som får den! Syftet med utmärkelsen är att sända lite kärlek till de kvinnor som gör din dag, som lär dig nya saker och som lever sina liv fulla av genorositet och glädje.

Alla borde få den här....alla mina bloggvänner skänker mig glädje!

Men jag nominerar

* Helena....vilken tjej hon har det tufft här i livet men hon utstrålar massor med livsglädje i sin blogg och vilka härliga bilder hon visar på sina prinsessor!

* Znogge...ny bekantskap som skriver härligt och befriande om sina dagar..kul läsning!

* My en "gammal" bloggvän som hängt med ett bra tag. Skriver öppet och härligt om sitt liv!



Kommentarer:
#1: Helena

Tack vännen vad glad jag blir över dina fina ord.=)

Ha en skön kväll vännen!

Kram

2008-08-21 @ 20:21:48
#2: My

Tack vännen! glad

2008-08-21 @ 22:13:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: