*

2008-08-30
09:36:17

Nu har jag sovit!
Anders gick upp halv åtta det gjorde inte jag...drömde att jag skulle hinna med ett tåg...vet inte om jag gjorde det!!

När Anders åkt låg jag och gonade mig...nää jag sover lite till och det gjorde jag. Men alla  mina drömmar var stressiga...jag känner mig inget stressad, mysko!

Igår kväll kände vi inte för att laga middag så vi tog en promenad och gick ut och åt istället. Ja det blev ju onyttigt, men vadå en gång i veckan kan man väl smaska i sig nåt med en massa kalorier.

Väl hemma satte vi oss och tittade på en film på tv4 film...den visade sig vara riktigt bra Meryl Streep och Renee? (hon i Bridget Jones Dagbok?

Innan den var slut gick ögonen i kors på mig...

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på..lite plock här hemma, en promenad...funderade på att åka till stan, men bussarna går så sällan.



Nej det blir vad det blir!!         Ja just det matteburkarna..jag tar det sen!

                                               



Kommentarer:
#1: Annica

Ja det var skönt med en vilodag. Men det blir ingen vila när maken är hemma. Tvärt om. Då är det så mycket som ska göras... Men det är ju kul så det får man ta.

Jag väntar med spänning på matteburkarna.... ;-)

Ha en skön lördag!

2008-08-30 @ 09:56:27
#2: Sickan

Vad är matteburkarna?????



Här blir oxå en göra vad jag känner för dag.!

kram!

2008-08-30 @ 10:13:53

Kikar in och önskar dej en riktigt bra lördag!

Hoppas solen skiner på dej....Kram, Jenny

2008-08-30 @ 10:16:44
#4: Anna

M mmm så härligt att bara ta dagen som den kommer...samma här...

2008-08-30 @ 10:22:45
#5: monica

matteburkar ;? måste va nått med spännande saker i ;) och glad färger...



ha en fin dag Kram

2008-08-30 @ 10:31:07
#6: Znogge

Klart man måste få njuta av riktigt god och maffig mat bara det inte blir var dag.



Ser fram emot matteburkarna!



Kram!

2008-08-30 @ 11:32:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: