*

2008-08-10
20:19:06

Men åhhhh...
Vilket sabla regnande...det har hållit på hela dan..jag hann med promenixen sen började det, det vräker ner regn det är grått och trist.

Så idag har jag suttit vid datorn, glott på TV, lagat mat med med hjälp av sonen, ätit glass..glott mera på TV. Ja jag lär väl glo en stund till innan det är sängdax.

Undrar om jag somnar i ikväll..jo det gör jag nog av leda..haha. Har två utmaningar att ta tag i..men det får bli en annan dag.

Ni som har Blogspot..jag lyckas inte kommentera där ikväll!!

Ha det gott hoppas ni har bättre väder...kram på er ♥


                                                                                                                                           

Kommentarer:
#1: Nettan

Jag har också varit inne idag. Inte ens tagit på mig andra kläder utan gått omkring i myskläder hela dan och glott på tv, suttit vid datorn och bara latat mig.



Ha en bra kväll

2008-08-10 @ 20:53:14
#2: Bim H-D

Hm, och jag har tillbringat helgen på Hammarö... Nu totalt slut och ska nog krypa till kojs och strypa kudden... Börja jobba imorgon, hm...

Må så grankott...

2008-08-10 @ 21:36:21
#3: Monica

jag har oxå suttit inne hela dagen HELAMan borde skämmas , ochjag har suttit med datan i knä sen 14 tiden ;o hoppas du får sova i natt kram

2008-08-10 @ 21:58:16
#4: Gunvor

Ojojoj..då har vi haft en himla tur då, som haft vackert väder hela helgen, i stugan.På dansen i fredags så rann svetten av gubarna.URK!Inte av min gube, han är inte av den svettiga sorten.

Vi satt ute idag också ända tills vi skulle packa och åka hem igen.

Jaså du..är du rädd för maskar du? Lite äckliga är dom allt dom där tjocka daggmaskarna!

Hoppas det går bra att börja jobba nu då! Kram o nattinatti!

2008-08-10 @ 22:09:59
#5: Znogge

Din dag låter väldigt lik min!



Hoppas du somnar och sover som bedövad! Själv kan jag tycka det är lite svårt när man varit ledig länge. Men det får man ta och redan efter ett par tre dagar så är man inne i den vanliga ordningen igen.

Kram och god natt!

2008-08-10 @ 22:15:01
#6: Mumin

Ja Gud så tråkigt.....boooring är det:( Har inte gjort många knop idag.....hoppas du får sova gott inatt...jobbet i morgon eller? Jävla dag rent ut sagt.....bilen har gått sönder också...nä sov nu gott! Kram Ninnivän! Mumin

2008-08-10 @ 22:34:23
#7: Kattis

Hejsan!

Tackar. Det finns mer under Smycken.

Ja, det är min egna skapelser.

Ha en skön kväll, själv ska jag nog snart hoppa i säng.

Jobbet börjar nu efter semestern.

2008-08-10 @ 22:46:58
#8: Pialotta

Vädersnack om det är sol eller regn:-) Vad vore livet utan det där vädersnacket.. nada tur vi har alla väderlekar här i vårt land annars.. ja annars vad händer då;-) Rentunka skyar här oxså hela dagen, men det är tur man har den här burken att fördriva tiden i:-)

Ha de.. hoppas på lite ljusglimtar i morgon då:-)

*Kram*

2008-08-10 @ 23:56:51
#9: Pialotta

Jag har alldeles för bråttom.. kolla stavningen Asgarv:-D

2008-08-10 @ 23:57:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: