*

2008-08-12
08:13:35

Inte då...
Tror ni att jag somnade som en stock igår...NEJ det gjorde jag inte, jag var pigg som en mört. La mig vid strax efter tio, läste och läste...tvingade mig att släcka strax efter elva.

Sen låg jag där och försökte sparka mig trött..suck! Nåå jag somnade ju så småningom...vaknade mitt i natten, toabesök.
Sen var jag vaken en stund till, sen har jag drömt en massa knäppa drömmar. Jag drömde om människor som jag inte träffat på evigheter..

Så när klockan ringde hade jag ingen större lust att gå upp det blev snooze ett par gånger. Men nu är jag uppe, har kläder på, börjar om en timme.

Stooor kopp kaffe kanske hjälper??(ja inte mot pigghet då utan morgontrötthet) Jag borde ju vara trött på kvällen...jaja det är ju ingen katastrof jag har ju inte legat sömnlös hela natten och jag har säkert fått minst sex timmar!

Finns ju såna stackare som har det så här varenda natt...ikväll har jag tvättstugan det gör mig nog riktigt trött.

Ha nu en toppendag allihop...kramen ♥

Kommentarer:
#1: Helena

Det går bra att sova dåligt ett par nätter tycker jag men sen börjar det bli jobbigt.

Jag är ju ofta uppe vid 5 på morgonen men då kan jag ju lägga mig en stund mitt på dagen vilket inte går om man jobbar.

Ha en bra dag vännen och hoppas du orkar hålla dig vaken.

Kram

2008-08-12 @ 08:42:23
#2: Sickan

i natt har jag banne mig sovit som en död!

Så skönt det händer sällan men idag så........



ha en bra dag på jobbet!

kram!

2008-08-12 @ 09:05:10
#3: Mumin

Ja du att inte sova det vet jag hur det är, så jobbigt som bara den, men du kommer säkert in i rytmen snart och tvättstugan är ju sömngivande:) Kram på dig vännen och ha en härlig dag! Mumin

2008-08-12 @ 09:23:17
#4: monica

Ja är det inte typisk när man måste upp så sovnar man inte ,OCH har man inte på klockan och är ledig, ja då vaknar man tidigt istället??

2008-08-12 @ 09:59:53
#5: Annica

HEJ!

Nu börjar jag åtevända igen. Tack för att du fortsatt titta in fst jag inte skrivit något. Det känns väldigt skönt när främmande människor visar att de bryr sig! TACK!

Snart är jag i full gång igen och skriver.

Ha en skön dag!

2008-08-12 @ 11:03:13
#6: Znogge

Ja, i ärlighetens namn trodde jag du skulle vara rejält trött efter första arbetsdagen men det behövs kanske ett pass i tvättstugan också;-)

Ha en bra dag!

Kram

2008-08-12 @ 11:10:47
#7: My

Ja du borde ju varit trött! Men det kanske var psykologiskt, tänker man på att man måste somna, så går det bara inte...ha en bra dag, kan du inte sova middag? Kram

2008-08-12 @ 11:54:36
#8: Bim H-D

Hm, själv ÄR jag evinnerligt glad att jag INTE skulle iväg till jobbet idag, suck. Tror inte min hjärna hade klarat av mer... Räcker nog med morgondagen mellan 8.30-17 i telefonen. DÅ kan man vara svettig på många sätt om man säger så. Men, början där innebär INTE att man börjar då - man ska börja tidigare om så är ändå, så... Hm, hur många snooze??? :P

Må så grankott... ngn som försöker lura sig själv genom att ställa klockan tidigare och får då möjlighet att klicka på snooze flera gånger och ändå gå upp i rätt tid... eller, ja ungefär ;)

2008-08-12 @ 13:21:41
#9: Eve

näe jag jobbar kvar, men det är väldigt läge att försöka få ett nytt jobb. m o jag ska ha jobbkväkk ikväll. Kramis

2008-08-12 @ 17:25:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: