*

2008-08-22
16:04:04

Helg!!
Tack för alla hejarop..ja nu har jag klarat snart fem dagar...så duktig så! Det jag är mest rädd för är viktuppgång..för det brukar komma som ett brev på posten.

Och fler kilon vill jag INTE ha..men det får bli kämpa på den fronten också.

Här är det myskoväder..ena stunden skiner solen sen nästa så regnar det.Idag ska Anders bjuda på Fisksoppa..ska bli gott.

Åter till min bok Bitterfittan...fortfarande lite skeptisk, visst känner jag igen mig i vissa situationer..men jag tycker nog den är lite väl cynisk.

Ha en skön fredagskväll..kramen ♥



Kommentarer:
#1: Annica

Tack! Det tror jag med. Han hade inget bra liv på slutet så jag önskar verkligen att han har det bra nu.

Ja det svänger i min blogg mellan humor och allvar. Men det är ju så livet är. Upp och ner!

Jag hoppas verkligen att det går bra för dig. Ös ur dig i bloggen om det känns för jävligt!

Jag hejjar på dig!

Hejja Hejja Hejja! ;-)

KRAM!!

2008-08-22 @ 16:22:29
#2: Znogge

Det gäller att kämpa på och hålla ut för det är verkligen jobbigt. Men bäst av allt är ändå att det går!!! Har du klarat fem dagar så är snart det värsta över.

Lycka till!!!

2008-08-22 @ 17:13:15
#3: Junitjej

Svar till Ninni: Nej, svansen är inte borttagen. Den syns bara inte på bild.

Jag tänkte inte på att man själv var tvunden att dela ut några awards, så därför har det inte blivit gjort. Jag får fundera...

2008-08-22 @ 17:33:51
#4: Helena

Ha,ha vilket j..la namn på en bok.

Fisksoppa är inte dumt alls. Mums.

Här skiner solen och vi har dinnerat på altanen. sitter nu och läser i kapp på bloggar med ett glas öl. Härliga fredag. Ha det gott.

2008-08-22 @ 17:36:34
#5: Sickan

Mmmm,vad det lät gott med fisk soppa!

Smaklig måltid och ha en mysig kväll!

kram!

2008-08-22 @ 18:46:22

Detv är rätt...man skall göra sig av med alla vänner som inte är bra ;) Duktigt av dig !!!!

Nu skall vi bara mysa hela kvällen....

Kram

Margaretha

2008-08-22 @ 19:25:44
#7: Mumin

Heja dig och mig:) Klart att vi klarar det....dem där jävla cigaretterna ska inte ta kål på oss eller hur? Nu till rosévinet ha ha Kram Mumin

2008-08-22 @ 19:26:02

hejja hejja hejja hejja hejja hejja. All stötta i världen. Jag slutade röka när vi fick veta att vi var gravida med Ce. Än idag kan jag sakna det, men jag har faktiskt inte rökt sedan dess. Du kommer att klara det, heja heja.

2008-08-22 @ 20:03:45
#9: Anna

Härligt...Ninni...nu går du hela vägen...det kommer gå sååååå bra..du kommer må som en prinsessa sedan. Så tar du på dig walkingskorna då o då...det skapar endorfiner som ger dig kraft...jag kommer stötta dig...nu ger vi järnet..

2008-08-23 @ 09:38:23
#10: IKA

Men vad i hela friden har du hittat den boken? haha.

Titeln faller mig inte i smaken alls, varför i hela världen döper man en bok till något sådant?



Skapa uppmärksamhet - naturligtvis.



Du klarar detta tösen, kör hårt!

Kram/IKA

2008-08-23 @ 11:51:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: