*

2008-08-13
08:12:32

Godmorgon!!
Jo jag somnade allt igår kväll, men inte jättetidigt som jag trodde!! Jag måste ha sömnreserver och ta av..jag är ju INTE trött(på kvällen alltså)
Piss på tv,n igår så jag la mig redan vid tio och läste.....jag brukar aldrig höra speciellt mycket av grannarna bara dom som bor under, deras pendyl!

Men igår och i förrgår var det nån som hade en TV på jättehögt, har ingen aning om det kom uppifrån eller nerifrån..irriterande iallafall....man bara hör en massa mummlande.

Här fullkomligt öser det ner idag...inte lite drippelidropp det är genomgrått..jag ser inte Vänern ens en gång. Jag som har promenixdag idag..ja det kanske ger sig innan eftermiddan.



Vi tar en härlig Turkietbild istället...det känns som en evighet sedan vi var där...



Kommentarer:
#1: Sickan

Åhhh,vill dit. Sol bad och god mat!



Kram och ha en bra dag!

2008-08-13 @ 08:48:29
#2: Helena

Här regnar det också.=(

Vad kul att du gillar tapetern....tänkte att de som ser den på nätet kommer att tro att vi är galna.=)

Ha en mysig dag trots regn och rusk min vän!

Kram

2008-08-13 @ 09:26:16
#3: Nettan

Här regnar det inte, men det är molnigt och tråkväder så det blir en lugn dag idag !



kram

2008-08-13 @ 09:56:13
#4: IKA

Vilken tur att man har minnen! Det är de som hjälper oss igenom mindre trevliga vardagliga situationer - som regndagar!

Grannar usch ja, minns vilka hemska grannar vi hade när pojkarna var nyfödda. Spela högt på kvällarna trots att det fanns egna små barn..nej fy tusan, man ska aldrig säga aldrig men ALDRIG lägenhet igen!!!



Ser ganska mulet ut här med..regnat under natten och det ser misstänkt regnlikt ut..ska nog in till biblioteket och låna nyaböcker till grabbarna.



Ha en bra dag

Kram/IKA

2008-08-13 @ 11:15:32
#5: Gunvor

Här har det också regnat på förmiddagen.22 mm.har det kommit redan.Men just nu har det ljusnat o solen kikade fram men bara en stund. Igår var det ju strålande hela dagen o kvällen. Vi var ju iväg o dansade o det var toppenväder då också..vi satt ute på pausen o fikade. En riktig toppenkväll hade vi. Tänk att det går så bra att ha dans en tisdagkväll fast folk har börjat jobba. Dom håller på tills ända in i september. Detta dansställe har hållit på i många många år o så mycket folk jämt.Kul!

Ha en fin arbetsdag trots besären med nacken. Hoppas det ger med sej.Kramar!

2008-08-13 @ 12:44:36
#6: My

Ja igår var det bara skräp på tv så jag hade Hem-till-gården-maraton, hade nästan 20 avsnitt inspelade.

Tack för turkiet-bilden, snart...

2008-08-13 @ 13:10:07

Visst e det skönt att ha semesterbilderna att sitta och drömma sig bort med.......

Då gör det inget att det pissregnar.... :D

Här blåser som sjutton så grejer far fram och tillbaka i trädgården....får nog snart gå ut och börja jaga ihop allt.....

Kram

Margaretha

2008-08-13 @ 13:20:33
#8: linda

ibland hade det varit bra med en sökare på stegräknaren...så man vet var man har den...'L*

2008-08-13 @ 13:49:02
#9: Anna

M mm man får drömma sig bort lite ibland...gärna till den där båten...jag simmar ifatt.. :)

2008-08-13 @ 13:53:44
#10: Jenny

Gomidda!

Det är säkert någon sportfantast som tvunget ska se och HÖRA OS- snacket...fy 17!

Jag är hyperallergisk mot sport!

Kram, Jenny

2008-08-13 @ 14:11:55
#11: Znogge

Kryss i taket så lyckades jag somna direkt! Vilket jag aldrig trodde. Hoppas du får ordning på nattsömnen också!

Kram!

2008-08-13 @ 15:01:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: