*

2008-08-28
06:56:55

Godermorgon godermorgon!!
Igår regnade det nåt alldeles förskräckligt, men jag vaknade till solsken! När jag åkte till jobbet var det en fin sol som låg i horisonten.

Hade en hemsk dröm inatt..jag drömde att jag tog en cigarett....även i drömmen kände jag va fel det var! Haha sen åt jag bacon...ska jag inte heller göra (tänker ju på figuren också)

Men vilken tur det var ju bara en dröm. Nu sitter jag på jobbet...har varit här sen 6.20 börjar sju..knäppgök!

Jag hade lite att greja med vi har Föräldramöte i kväll då ska höstens teman presenteras.

Nere i köket är det dukat och klart..vi har måånga barn till frukost idag ,skönt att ha det gjort innan barnen ramlar in.

Ha en underbar dag mina kära vänner..kramen ♥                          




Kommentarer:
#1: Gisan

Så bra att det bara var i drömmen du tog en cigarett. Jag hejjar på dig! Kramar...

2008-08-28 @ 07:53:30
#2: grannfrun

Känner igen det där^^ - gamla ex som hembesöker en i drömmarna.. Usch=)

Föräldramöte? ryser Vi har alltid haft nån förälder som "tar över hela mötet och älskar höra sig själv prata" så jag brukar skicka Matte på sånt.. Men feedbacken funkar inte så bra där och nu började Annica sexan så jag får väl förbereda mig på att be nån knipa käft=)

2008-08-28 @ 08:37:28
#3: Annica

God morgon!

Jag följer med eer till Dominikanska! Vart någonstans ska ni vara?

Nu ska jag iväg med sonen till dagiset som inte går ut... ;-)

Ha en bra dag!

2008-08-28 @ 08:56:34
#4: Helena

Vilken hemsk dröm.

Vad bra att det går bra med fimpandet....duktig du är.

Ha en mysig dag vännen!

Kram

2008-08-28 @ 09:08:20
#5: Znogge

Vilken dröm! Cigaretter och bacon!

Hoppas föräldramötet går bra. Vi hade i går och sedan har jag ett på måndag. Skönt att ha det avklarat så här i början av terminen!

Kram!

2008-08-28 @ 09:43:41
#6: Marina

Vilken tur att det bara va en dröm..

Ja här e det 2 föräldrar möte redan nästa vecka..Så det blir fullt upp..Men det är bra att dom är..Men tyvärr så brukar dom infalla när jag jobbar kväll..

Hoppas att din dag blir bra fast du drömde så tokigt!

2008-08-28 @ 10:21:52
#7: Mumin

Uppe med tuppen, jisses va tidigt......ja den där drömmen var otäck.....ciggaretter nej tack....men bacon är ju gott men också det förbjudet. Kram ha en go dag vännen! Mumin

2008-08-28 @ 10:50:16
#8: Gunvor

Önskar också dej en fin dag idag.Kram!

2008-08-28 @ 11:19:05
#9: Annica

Cabarete for vi förbi så jag vet ungefär vart det är. Första gången var vi i Pinta Cana. HELT OTROLIGT VACKERT!!!! Nästa gång i närheten av Puerto Plata. Det var inte alls lika fint. Men så var det 5 år emellan besöken. Så hela landet hade säkert förändrats massor.

Ja det är ett pucko som skriver lite knepiga saker. Men nu har jag börjat ta bort hans kommentarer. Han tar bort mina i sin blogg. Och det går inte att föra en vettig diskussion med honom. Så jag låter det bara rinna av mig. FÖr jag inbillar mig att jag är en positiv människa. Visst kan jag skriva om tråkiga saker. Men glimten i ögat försvinner aldrig. Jag kan klaga massor på att jag har ont och så men jag tror aldrig att jag förlorar min humor. Hoppas jag...

Nu får jag fikabesök! Bäst jag öppnar dörren! ;-)

KRAM!!!

2008-08-28 @ 11:44:30

Hejar oxå på dej, som är duktig med rökstoppet!

Ta hellre en skiva bacon till...Haha!

Jag måste oxå sluta med giftpinnarna....Har du några bra tips att dela ut?

Jag ska börja läsa boken "Äntligen ickerökare" för kvinnor med Allen Carr. Jag "lyckades" med den en gång, men sen retade svärfar upp mej någon vecka in i stoppet och då "föll jag" tillbaka...)-:

Vill verkligen lyckas denna gången. Nedelag är så trist!

Kan bara säja : DU ÄR SÅÅÅ HIMLA DUKTIG!!!

Kram, Jenny

2008-08-28 @ 11:57:07
#11: My

Ja hur går det med rökandet? Bra hoppas jag..

Sol här idag, härligt!

2008-08-28 @ 12:54:38
#12: Sickan

Drömmar kan vara hur konstiga och knäppa som helst. Och det är en befrielse att vakna från såna drömmar!

Kramen på dig!

2008-08-28 @ 13:20:55
#13: Igloo

Höj! (Igelkotthälsning)



På min bloggsida ligger ett par utmaningar om du har lust.



Kramar med infällda taggar / Igloo

2008-08-28 @ 13:43:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: