*

2008-04-13
09:35:59

Söndag!
La oss ganska sent och vaknade ganska tidigt! Nu har jag fått kaffe samt duschat! Idag står tvättstugan på agendan..behövs kan jag säga tvättkorgen svämmar över, har inte tvättat på fjorton dar!

Ja sen blir det kanske en promenad..vem vet solen kanske tittar fram, det snöar iallafall inte.

Igår gjorde vi (jag) Wok, och det blev såå gott, hade dessvärre inga nudlar hemma, men det gick bra med vanlig pasta också.
Kyckling och färska räkor hade vi i och så massor med grönsaker förstås..mums.

Nu ska jag fixa till mig..om det nu går!            
image1156

Kommentarer:
#1: My

Jasså din med svämmar över? Vart kommer all tvätt ifrån?? Börjar tro nån granne smyger ner sin tvätt hos oss.....
Wok är mums du!
Ha en skön söndag nu!

2008-04-13 @ 10:23:05
#2: Monica

wok är gott, man tager vad man haver som kajsa sa ;)

ha en nskön söndag!
Själv siter man snorförkyld ;( blir bara sämre *suck*

2008-04-13 @ 10:55:51
#3: Mumin

Här skiner solen idag:)) Hur går det med hotellet? Spelar ju ingen roll var man bor i och för sig, men gulligt av dig om du kunde fixa nåt. Kram vännen! Mumin

2008-04-13 @ 11:49:28
#4: Gunvor

Tittar in här innan jag klär på mej..sitter i morronrocken än! Vi var ut och dansade igår så man är lite seg idag. Det känns i både vekryggen o gammelbena..haha! Musiken var av det snabbaste slaget så det är väl därför! Jättekul var det i allafall! Först så grillade vi, i snöglappet, men det är ju tak på grillen så det gick bra! Tur man slapp sitta ute o äta! Det blir nog ingen dans idag, fast vädret är hyfsat. Det är bra musik, Fernandoz,dom kanske du känner till. Dom kommer ju från Värmland.
Dom var faktiskt där igårkväll o lyssnade på det bandet som spelade där..på Hudikfolkan.Dom var väl lediga en kväll.Måste vara lite tråkigt att fara runt i Sverige vareviga kväll o spela samma musik. Men dom verkar ha kul själva också!Och det är ju ny publik varje gång!Nog tjatat om min dans!
Nu hoppas jag att du får en skön o vilsam söndag! KRAM PÅ DEJ!

2008-04-13 @ 12:26:29
#5: Gisan

Det lät som en mycket god middag. Här blir det pestofyllda paprikor till förrätt idag och sen Tacopaj till varmrätt. Undrar varför det heter så. Många förrätter är ju också varma. Men det kanske inte var så förr. Kramar...

2008-04-13 @ 12:37:10
#6: Anna

Wok är gott :) Hoppas du laddat batterierna inför nästa vecka ;) *kram*

2008-04-13 @ 13:11:19
#7: Marina

Det lät gott!!!
Känner mig lite hungrig!!
Du kan väl ta min sen när du är klar med din tvätt??
Det har blivit "lite" grann i min nu när jag har legat ett par dagar..
Ha en fortsatt bra söndag!

2008-04-13 @ 13:40:26

Jag har också en hel del tvätt att ta itu med idag. Hela lägenheten är upp och ner, men är lite orklös efter Stockholmsresan. Hoppas att solen tittar fram hos dig.

2008-04-13 @ 13:46:25
#9: Junitjej

Jag tvättar också här idag. Vad gott det låter med wok!

2008-04-13 @ 14:09:04
#10: Helena

Mums vad gott med wook.
Här snöar det idag också....det tycks aldrig ta slut.
Ha en härlig kväll vännen!

2008-04-13 @ 16:33:08
#11: malin

Nu har jag gjort en dokumentation av händelsen ifall hon tänker bete sig så igen. Tänkte lämna den till Anna.
ser inte fram emot att möta henne imorrn... suck..

kram

2008-04-13 @ 17:04:54
#12: Inga M

De är mycket strul på blogg.se med hot om nedstängning. Om det skulle bli så så finns jag på min Expressenblogg tills jag hittar något bättre. Hoppas vi kan ses där i så fall. Men jag vill ju helst vara kvar på blogg.se, det är bekvämt när man lärt sig ett verktyg,

2008-04-14 @ 06:57:10

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2009-10-15 @ 09:47:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: